Beantwoord

multisim Apple Watch activeren lukt niet

  • 21 December 2021
  • 42 reacties
  • 3845 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

Het ziet er bij mij dus zo uit, moet ik misschien de knoppen notificatie, Siri en donkere modus aanzetten?

In mijn Tmobile app staat er na de donkere modus geen optie waar je meerdere apparaten in kan schakelen 

In de Tmobile shop gaf iemand aan dat hier onderaan, na donkere modus een optie moet komen te staan waar je meerdere apparaten in kunt schakelen. 
Dit scherm is van de tmobile app. 

@JosephinaA Onze technische afdeling is druk bezig om het op te lossen en hopelijk zullen ze je snel van een terugkoppeling voorzien. 

@meneerdennis Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik een case aan voor onze technische specialisten. 

done! 

Reputatie 7
Badge +9

@JosephinaA Onze technische afdeling is druk bezig om het op te lossen en hopelijk zullen ze je snel van een terugkoppeling voorzien. 

@meneerdennis Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan maak ik een case aan voor onze technische specialisten. 

Hi, ik heb precies hetzelfde probleem. 

Is hier een oplossing voor??

Dat klopt inderdaad, wij hebben de mogelijkheden zoals mobiel uit en aan doorgenomen, ik heb mijn Watch opnieuw gekoppeld, ik zie nu ik dit gedaan heb in de Watch app bij aanbieder een streepje staan (geen Tmobile, dat was eerder niet zo) hij blijft nog steeds hangen op de optimale cookies. Ik vind een maand wachten op de hulp van de technische dienst wel heel erg lang, er zit blijkbaar een bug op de Tmobile site, dit moet toch sneller behandeld kunnen worden? Ik heb al jaren een abbo bij jullie, ik wil graag uitbreiden met multisim.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JosephinaA 

Ik zie dat je gister mijn collega hebt gesproken en dat dit is doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en zullen je voorzien van een teurgkoppeling. Ik hoop dat het snel wordt opgelost! Als je in de tussentijd andere vragen hebt, stel ze dan gerust. 

Hier blijft hij op hangen😂

Hij blijft hangen op Wil je onze optimale cookies accepteren

of ik nu wel of niet accepteer er gebeurt niks

De iPhone is geüpdatet naar 15.2.1 en de aanbieder Tmobile staat op 49.0

De iwatch op 8.3

Mijn iwatch is gekoppeld met mijn iPhone, nu probeer ik via de app Watch, mobiel netwerk, configureren op de pagina te komen van Tmobile om daar een multisim te krijgen en te koppelen. Hij gaat naar de site Tmobile en blijft hangen op multi functionele cookies accepteren, of ik nu wel of niet accepteer hij gaat niet verder

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MarnixM 

Ik denk graag met je mee over een oplossing. Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je jouw Apple watch al gekoppeld met je iPhone? Heeft je Apple Watch versie 8.1 en je iPhone iOs versie 15.1? De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben zodat de Multisim goed werkt.

Ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Zie je de vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Staat er een hoger getal dan 48.1? Dan heb je een beta-versie van iOS 15.2 op je toestel en Multisim werkt niet voor beta-versies. Je kan dan de beta versie verwijderen. 

Als dit allemaal goed staat dan moet je iPhone verbonden zijn met bluetooth om verder te gaan. Vervolgens kun je de Watch app openen op je iPhone en dan moet je naar Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Welke melding krijg jij te zien wanneer dit selecteert? In My T-Mobile zie bij het kopje Sim & Toestel precies uitgelegd hoe je de Multisim kan activeren. 

Laat je weten of het op die manier lukt?

 

Bij mij is het niet gelukt en staat er ook geen kopje actieve abonnementen… 

Reputatie 7

Hi Tamara, 

Dat is goed nieuws, mooi dat het opgelost is. Fijne feestdagen! :christmas_tree:

Hi David,

dank voor je reactie, het is gelukt!

Groet,

Tamara

Reputatie 7

Hoi @TamaraK,

Jammer dat de Watch niet zonder problemen gekoppeld kan worden, maar hopelijk kunnen we dit gauw oplossen! 

Je geeft al aan dat je andere topics hebt doorgenomen, welke oplossingen waren dit? Het is namelijk handig voor ons om te weten wat je zelf al hebt gedaan, zodat we weten wat we niet opnieuw hoeven te delen.

Wat ik op dit moment aanraad is om de multisim opnieuw te koppelen. 

Het loskoppelen van de multisim op jouw Apple Watch doe je als volgt: 

  1. Open de Watch-app op de iPhone.
  2. Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
  3. Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
  4. Kies voor de optie Verwijder abonnement bij [aanbieder].

Vervolgens kun je de koppeling weer activeren via: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. De verbinding wordt dan volledig hersteld en hopelijk helpt deze “reset” om het probleem op te lossen. 

We horen graag van je of het is gelukt, Tamara!