Beantwoord

multisim Apple Watch activeren lukt niet

  • 21 December 2021
  • 42 reacties
  • 3812 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

het lukt me niet om de multisim op mijn Apple Watch te activeren. Ik doorloop de stappen zoals aangegeven door t-mobile, maar krijg de melding dat t-mobile Apple Watch niet ondersteunt, zie foto. Iemand tips? Linkjes naar een oplossing in eerdere topics zijn niet de oplossing. Alvast bedankt voor jullie reactie. 

 

icon

Beste antwoord door Dave 24 December 2021, 10:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

42 reacties

Ik ben nu inderdaad op de algemene shop pagina, naar welke pagina moet ik gaan?

Ik heb hetzelfde probleem, als jullie een oplossing hebben hoor ik het graag.

 

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 

Ja Netwerk provider staat op “----” maar dat is logisch omdat er nog geen abbonement van T-Mobile gekoppeld is. 

 

Zelfde probleem hier, blijft hangen op de cookie wall. Dit is overigens een nieuw probleem, een week of twee geleden werkte het nog naar behoren. 

Alle updates gehad, private relay uit

 

 

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 

Ja Netwerk provider staat op “----” maar dat is logisch omdat er nog geen abbonement van T-Mobile gekoppeld is. 

 

en ik blijf inderdaad op de optimale cookies hangen. Je kunt de cookie selecteren Optimaal of de andere optie en dan gebeurd er niets

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost wordt, ik ben al jaren bij Tmobile en was altijd tevreden, in principe was ik echt blij dat ik de multisim bij mijn eigen provider kon krijgen, maar dan moet de multisim wel aan mijn iwatch gekoppeld kunnen worden😂

Beste Tmobile. Ik kan kan mij AppleWatch ook onmogelijk koppelen dank zij de cookie melding die ik niet kan weg klikken.. heb Watch opnieuw gekoppeld instelling t-mobile staan op 94.0 iOS 15.2.1 safari instellingen ge-reset maar hij komt er niet voorbij zoals ook andere mensen lees ik.. ik heb het ook op 2 andere iPhones geprobeerd met het zelfde problem:( 

kun u mijn Watch misschien koppelen als ik u het SEID geef?? Ik kijk uit naar een oplossing.

 

De inmiddels beruchte cookiewall speelt behoorlijk op,😂 hier moet toch een oplossing voor te vinden zijn👀

Ik kwam er nu doorheen, maar dan krijg ik deze melding. 

En Wat heb je nu dan voor een abonnement ? Een Sim only misschien?

 

Heel vreemd maar het werkt nu! Ik kom er door op beide telefoons dus het probleem is verholpen!! 

Yes🥳 het is hier ook gelukt, hartstikke fijn👍

Hier ook eindelijk. 

Top👍

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Heel fijn om te lezen dat het nu wel is gelukt. Bedankt voor de terugkoppeling!

Dank je wel Hajar👍