Netwerken niet beschikbaar in het buitenland

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Met T-Mobile ondervind ik regelmatig problemen met verbinding maken in het buitenland, dit probleem doet zich eigenlijk al jaren voor. De ene keer is dit op te lossen door het toestel opnieuw op te starten of handmatig een netwerk te selecteren, maar op dit moment zit ik op Madeira en is geen enkel netwerk toegestaan.

Het toestel dat ik gebruik is een OnePlus 7T, de simkaart in slot 2 (T-Mobile prepaid) maakt wel netjes (automatisch) verbinding, als ik de simkaarten van slot verwissel dan doen ze het echter geen van beide.

Alle voor de hand liggende stappen zijn al doorlopen en voordat ik vanochtend vertrok vanuit Nederland was er niets aan de hand, ik ga er dus ook vanuit dat dit niet ineens aan de simkaart of het toestel ligt.

Ik ben benieuwd of iemand hier een verklaring en oplossing voor heeft.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WMDNL 

ik wil graag met je meekijken of alle instellingen bij ons correct staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen. 

Ik hoor graag van je!

Reageer