Beantwoord

Nieuw abonnement afgesloten en opeens is mijn data op.

  • 14 October 2022
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten, vervolgens kreeg ik het probleem dat ik me opnieuw moest aanmelden bij het mobiele netwerk op het nieuwe toestel. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en daarbij werd ontdekt dat de reden hier voor is dat mijn data op is. Waarnaar mijn vraag natuurlijk was, hoe kan mijn data in een dag op zijn. Daar kon geen antwoord op gegeven worden, het enige wat kon is dat ik zelf een MB-aanvuller zou kopen. Ik heb toen gevraagd of ze mij konden doorverbinden met de klachtenlijn. 

Dit kon ook niet omdat de klachtenlijn zich niet met dit soort klachten bezighoudt, en ik het dus via de website moet doen. Vervolgens ga ik op zoek naar een klachtenformulier en staat daar dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Ik ben al minstens 10 jaar klant en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo van het kastje naar de muur gestuurd ben. In het verleden werd er nog meegedacht in het oplossen van een probleem maar nu sturen ze mij liever een formulier op waarmee ik mijn abonnement kan opzeggen. 

Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen, anders voel ik mij inderdaad genoodzaakt om mijn abonnement op te zeggen. 

 

icon

Beste antwoord door DVH 14 October 2022, 12:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @DVH 

Als je data werkelijk op is dan zou je het verbruik moeten zien in je My T-Mobile account of je zou het verbruik van data ook kunnen controleren via je telefoon instellingen bij gegevensverbruik. Kan je daar zien of je werkelijk je data hebt verbruikt?

@Waqqas 

De ingangsdatum van het abonnement is gisteren. Er staat in mijn online account inderdaad dat mijn data op is. Gisteren voor ik het nieuwe toestel heb opgehaald had ik nog genoeg data, maar bij ingang van de verlenging is dit opeen weg.

Reputatie 7
Badge +14

@DVH  Toestel al een keer opnieuw opgestart?

Onder het kopje MEER  in je account staat verbruik per dag. Wat staat daar dan?

 

Reputatie 7
Badge +15

@DVH 

Maar dan kijk je dus gewoon in het overzicht? Via de app bijvoorbeeld druk eens op internet en beneden op bekijk verbruik per dag. In je telefoon instellingen bij gegevensverbruik is het verbruik iets nauwkeuriger.

@Waqqas @CrisTien 

Dank voor jullie reacties. Ik zie inderdaad dat ik gisteren rond de 1500 mb heb verbruikt, in mijn vorige abonnement had ik 17000mb en nu 12000 mb nu staat er bij verbruik 0mb over van 10000 mb. Ingangsdatum van het nieuwe abonnement is gisteren.

 

Reageer