Beantwoord

Nieuwe e-sim nodig?

  • 31 December 2022
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik heb zojuist mijn I-phone opnieuw moeten installeren. Nu werkt mijn e-sim niet meer. 
 

vraag 1: moet ik nu een nieuwe e-sim aanvragen?

vraag 2: moet ik dat doen op een ander apparaat dan mijn iPhone? Omdat ik met mijn iPhone een QR-code moet scannen als ik het goed begrepen heb. 
 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden. 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 31 December 2022, 16:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Stone56  Welkom in de Community.

Klik even hier om te kijken of de oplossing er soms bij staat!

Anders even naar een TMobile shop gaan als dat nog lukt vandaag.

https://www.t-mobile.nl/winkels

Fijn uiteinde. En super 2023

 

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb intussen al een nieuwe e-sim gedownload alleen lukt het activeren nu niet. T-mobile shop gaat niet meer lukken vandaag en de klantenservice geeft ook niet thuis😫 Wordt wel lekker rustig vanavond om 12 uur 😀

nogmaals bedankt en een fijn uiteinde

Reputatie 7
Badge +14

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb intussen al een nieuwe e-sim gedownload alleen lukt het activeren nu niet. T-mobile shop gaat niet meer lukken vandaag en de klantenservice geeft ook niet thuis😫 Wordt wel lekker rustig vanavond om 12 uur 😀

nogmaals bedankt en een fijn uiteinde

Dan rollen morgen al de sms’jes binnen. Zet je geluid vast zachtjes 🤭😂🌠

Na 3 pogingen de nieuwe e-sim te activeren uiteindelijk gelukt 😁

Dus probleem opgelost

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Stone56  Beste wensen. Is het inmiddels wel gelukt? 

Reageer