Nieuwe simkaart werkt niet na omzetten nummerbehoud

  • 23 January 2023
  • 6 reacties
  • 172 Bekeken

vandaag zou mijn nummer worden omgezet. Ik heb nu al een paar uur dat mijn oude sim kaart is gedeactiveerd. Mijn nieuwe werkt echter nog steeds niet. Overgang van prepaid naar abonnement


6 reacties

Bedankt! Ik heb je een prive bericht gestuurd

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Minkekh 

Wat leuk dat je voor een abonnement bent gegaan. Ik denk graag met je mee! Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw te starten? Zo kan je toestel weer verbinding maken met het netwerk. Heb je de nieuwe simkaart ook geactiveerd via My T-Mobile?

Ik hoor graag of je zo verder komt. 

Hi Hajar

 

nee het lukt nog niet. Al opnieuw opgestart meerdere malen en ook de instellingen gereset. Hij blijft zeggen dat er geen simkaart in zit. Heb hem niet kunnen koppelen want hij zegt dat het nr al gekoppeld is. Ik zie ze alleen niet terug in mijn account

Ik kan ook niet bij de pagina dat zegt hij dat die op slot zit. Ik heb mijn prepaid al uit mijn oude account gehaald maar blijf de melding krijgen dat die al gekoppeld is. 

En voor het nieuw koppelen krijg ik een sms met code die ik niet kan ontvangen want de sim kaart werkt nog niet

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Minkekh 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik of alle instellingen bij ons goed staan. 

Reageer