Beantwoord

“Nummer niet in gebruik” als mensen bij bellen.

  • 2 June 2022
  • 2 reacties
  • 2882 Bekeken

Hallo allemaal!

Sinds gister krijgen sommige mensen die mij bellen opeens “Nummer niet in gebruik” te horen. De telefoon gaat ook niet eens over maar schiet direct naar dit bericht. Het lijkt tot nu toe alleen te zijn met mensen die KPN hebben. Ik kan wel gewoon iedereen bellen en als zij mij sms’jes sturen komen deze ook gewoon aan. 

Alvast bedankt!

Groetjes, 

Kevin

icon

Beste antwoord door eric 2 June 2022, 10:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @KevinPas , welkom bij de community.

Laat één van die mensen die jou niet kunnen bellen dan even met de KPN klantenservice contact opnemen en aangeven dat ze jou niet kunnen bellen. KPN heeft een eigen database waar alle porteringen in staan van Nederland en daar staat blijkbaar jouw nummer verkeerd in. Als KPN dat heeft rechtgezet kun je door alle KPN nummers weer gebelt worden.

Hoi @KevinPas , welkom bij de community.

Laat één van die mensen die jou niet kunnen bellen dan even met de KPN klantenservice contact opnemen en aangeven dat ze jou niet kunnen bellen. KPN heeft een eigen database waar alle porteringen in staan van Nederland en daar staat blijkbaar jouw nummer verkeerd in. Als KPN dat heeft rechtgezet kun je door alle KPN nummers weer gebelt worden.


Hoi Eric. 
Bedankt voor uw antwoord en excuses voor mijn late reactie. 
Wonderbaarlijk genoeg was het probleem plotseling opeens opgelost! Ik heb verder dus geen contact meer gehad met KPN en heb dus geen idee wat het probleem veroorzaakte. Als het probleem zich in de toekomst nog een keer voordoet, wat hopelijk niet zo is, dan weet ik in ieder geval wat ik kan proberen.

 

Bedankt!