Beantwoord

Nummer ongewild doorgeschakelt

  • 24 July 2021
  • 3 reacties
  • 207 Bekeken

Wanneer mijn telefoon uitstaat en ik word gebeld word er automatisch doorgeschakeld naar een ander nummer (deze persoon ken ik niet) zonder dat ik dit heb ingesteld. 

In mijn telefooninstellingen staat doorschakelen uit, in my t-mobile staat doorschakelen uit.
alle doorschakelingen uitgezet met de code ##002#. nog steeds schakelt mijn nummer door naar een andere persoon als mijn telefoon uit staat. als mijn telefoon aanstaat is er niks aan de hand. Iemand anders dit ooit meegemaakt? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 July 2021, 11:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @oflut61 

Als ik op de Samsung Galaxy S9 de telefoon app open > 3 verticale puntjes > aanvullende services > oproepen doorschakelen open dan kan ik daar ook heel wat instellen. Kan jij ook zoiets in je telefoon vinden en de instellingen nalopen?

Hallo @oflut61 

Als ik op de Samsung Galaxy S9 de telefoon app open > 3 verticale puntjes > aanvullende services > oproepen doorschakelen open dan kan ik daar ook heel wat instellen. Kan jij ook zoiets in je telefoon vinden en de instellingen nalopen?

Dankjewel voor je reactie, ik heb een iphone 12 en heb alle instellingen doorzocht. Alle doorschakel instellingen staan uit. Als ik nou ooit doorschakelen zou hebben geactiveerd en weer hebben uitgezet zou ik het misschien kunnen begrijpen. maar dat is niet het geval. Maandag maar even langs tmobile gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @oflut61 

Goed dat je dit doorgeeft. Ik heb een wijziging doorgevoerd waardoor dit probleem verholpen zou moeten worden. Zou je je teleofon kunnen uitzetten en controleren of het nu wel goed gaat? 

Ik hoor graag van je!

Reageer