Beantwoord

Onduidelijkheid door T-Mobile ondersteunde apple watches en onduidelijkheid van de mogelijkheden

  • 29 January 2022
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Hallo,

 

Het is mij totaal niet duidelijk of ik zomaar ergens een Apple watch 7 gps+cell kan aanschaffen om deze vervolgens te gebruiken om te bellen en te internetten via mijn T-Mobile abonnement indien ik een multi/esim heb. Of dat ik perse een apple watch via t-mobile moet aanschaffen. Ik wil er namelijk een in de RVS variant maar deze optie word niet aangeboden door t-mobile.

 

Ook was het mij niet duidelijk of T-Mobile überhaupt de mogelijkheid aanbied om te bellen en te internetten zonder dat je je telefoon bij je hebt. Ik dacht constant van wel en heb veel onderzoek gedaan maar krijg constant andere antwoorden op beide vragen na gebruik te maken van de virtual assistant, de chat met collega's, het uit te zoeken op de t-mobile site zelf en wat Apple zelf zegt op hun site. Vandaar dat ik nu hier beland ben.

 

Ik hoop dat iemand mij alles wat duidelijker kan maken. Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Bekir Celebi

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 29 January 2022, 20:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@BekirCelebi Welkom in de community!

Een kort maar krachtig antwoord. Heb je een  watch van Apple met 4 G dan kan je met een abonnement bij Tmobile je telefoon thuislaten. Ik heb mijn Watch bij Amazone gekocht en kan bij Tm een extra abonnement nemen van €5,- maandelijks op te zeggen.

Koop wel de juiste uitvoering. Lees hier voor meer informatie 

Succes! 

 

Reputatie 7
Badge +14

@BekirCelebi  Enkele toevoegingen. Bij het installeren van je watch via je Apple telefoon kan je een multi Sim aanschaffen.

 

 

@CrisTien bedankt voor extra uitleg over het aanschaffen van een multisim. Ik ben pas naar T-Mobile overgestapt omdat dit de enige provider is die door de apple watch ondersteund word in Nederland en heb mijn nieuwe simkaart ook al binnen. Deze word echter pas geactiveerd wanneer mijn oude abonnement afloopt. Ik heb nu dus ook nog mijn oude erin omdat de nieuwe nog niks doet. Weet jij toevallig ook of dit betekend dat ik zal moeten wachten tot mijn T-mobile simkaart werkt voor dat ik multisim kan aanschaffen?  

Reputatie 7
Badge +14

@BekirCelebi Ja dat denk ik wel dat je moet wachten, het werkt namelijk alleen via het netwerk van TM. Hoelang nog?

Maar je kan wel het klokje vast gebruiken via je huidige provider. Zolang je je Apple telefoon bij je hebt werkt het ook goed.

Geheimpje…. Ik kan niet meer zonder mijn Watch 7 Zolang mijn gsm in mijn buurt is kan ik er alles mee zelfs bellen 

Reputatie 4

Een 4G Apple Watch wordt inderdaad gekoppeld aan een bestaand Go abonnement.

Door het horloge te activeren net zoals iedere andere Apple Watch (ronde ‘ qr code’ van het horloge scannen met het toestel) wordt automatisch de ‘ multisim’ bundel geactiveerd en is het horloge gekoppeld aan de watch.

Indien het horloge bij T-Mobile vandaan komt is het volgens mij voldoende om in My T-Mobile de bundel ‘ multisim’  te activeren.

Het is niet nodig om een separate e-sim te bestellen/activeren voor het horloge.