Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code



Toon eerste reactie

152 reacties

Helaas,

 

Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...

Reputatie 7

Hi Rekshan,

Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +9
Hi tmotion,

Ik heb hier nog geen update over, maar ik heb wel direct een case voor je aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 tot 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 1
Het lukt helaas nog steeds niet.
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart aangevraagd en deze geactiveerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. Geldt ook voor de voicemail.
Het ligt niet aan het toestel, niet aan de simkaart, het probleem zit bij T-Mobile.
De smartphone geeft verbindingsproblemen als het om doorschakelen gaat.
Ten overvloede nogmaals: via de site lukt het wel.

Over een maand moet ik mijn contract verlengen.
Kan een punt van twijfel worden.
Hier het zelfde probleem. Drie jaar zonder problemen direct kunnen doorschakelen naar mijn andere mobiele telefoon (**21*mob nr#). Sinds gisteren is de doorschakeling plotseling verwijderd en kan ik hem niet meer opnieuw doorschakelen. krijg dan de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe kan ik dit snel mogelijk oplossen?
Reputatie 4
Badge
Hoi @Femvir,

Uiteraard! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd, wil je jouw toestel even uit- en aanzetten? Ik ben benieuwd of het wijzigen van de doorschakeling dan wel werkt. Houd je mij even op de hoogte?
Hier vergelijkbare problemen. Doorschakelen heeft altijd goed gewerkt, maar sinds deze week lukt het niet meer om doorschakelen uit te zetten op mijn iPhone 8.

Uitzetten via het menu in instellingen geeft geen mogelijkheid, maar blijft 'denken'. Via de codes ##21# en ##002# geeft de foutmelding zoals te zien op screenshot in bijlage.

Software is up to date (13.1.2) sim-kaart in andere telefoon gestopt om op te heffen maar allemaal geen effect.

Zeer frustrerend omdat ik nu al dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon direct, dus elke hulp is welkom.

Bedankt.

Ik kan ook niet meer doorschakelen.
Normaal laat ik mijn oproepen vaak doorverbinden naar voicemail. Via de optie altijd doorschakelen.
Ik krijg sindskort dezelfde foutmelding als in de titel van deze thread beschreven.
Kan iemand dit ook bij mij verhelpen?

hi

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Nicso 

Kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hacroo 

Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen. 

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reputatie 7
Badge +9
Hi Koen,

Ik heb gereageerd op je privébericht!

Net geprobeerd het doet niet

Reputatie 7
Hoi LeonWolters,

We gaan sowieso een oplossing voor je vinden!

Alle doorschakelingen verwijderen kun je doen door ##002# in te toetsen. Naar ik begrijp, lukt dit jou echter niet. Krijg je een bepaalde foutmelding als je dit probeert, wat gebeurt er precies? Laat het mij maar weten, want dan kan ik het voor je gaan doorzetten!
Reputatie 1

Daar gaan we weer. Inmiddels 8 maanden verder. Doorschakelen via de telefoon, Nokia, Android, heeft 8 maanden perfect gewerkt, maar helaas is het nu weer mis. Hetzelfde verhaal als 8 maanden geleden. Doorschakelen vanuit de telefoon niet mogelijk: “onverwachte reactie van het netwerk”.

Hi hacroo,

Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!

Misschien moeten jullie nogmaals "de wijziging” doorvoeren.

Ik hoop snel van jullie te horen en verwacht dat het probleem weer wordt opgelost.

Voorlopig opgelost, bedankt!

Ik heb het omgekeerde probleem. 3 weken geleden wel gelukt om door te schakelen, maar krijg het nu niet meer gedeactiveerd.

Ik heb hetzelfde probleem… Kan dit zsm worden opgelost?

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en heb een dual sim met 2 06 nummers. Dezelfde foutmelding bij beide nummers. Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hacroo 

Ik zie dat de wijziging die ik doorvoer steeds wordt verwijderd als je opnieuw probeert door te schakelen. Ik heb nu de wijziging opnieuw doorgevoerd dus je kan het nogmaals proberen. Als het is gelukt en je daarna weer een nieuwe doorschakeling doorvoert kun je dan laten weten welke stappen je precies onderneemt dan kan ik dit doorzetten naar onze specialisten. Graag ook exacte datum en tijdstip erbij vermelden als dat mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hacroo 

Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.

Reputatie 7
Hoi allebei,

Dankje voor jullie meldingen. Ik heb voor jullie allebei meteen een case aangemaakt en deze doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij kunnen dit snel op gaan pakken zodat jullie zo spoedig mogelijk weer doorschakelingen kunnen activeren. Mocht je in de komende dagen gebeld worden door een anoniem nummer, dan kan het één van mijn IT-collega's zijn!

Ik heb met mijn zakelijke nummer hetzelfde probleem.

Kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rekshan 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 

HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!

Hoe kan ik dat doen?
Dag Hajar, wil je voor mij ook de wijziging doorvoeren? Doorschakelen werkt niet...krijg ook melding van ongeldige MMI code.
Gr

Reageer