Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar
Bekijk origineelHelaas,
Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...
Hi Rekshan,
Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!
hi
Hi
Kun je mij dan een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.
Hi
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen.
Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Net geprobeerd het doet niet
Daar gaan we weer. Inmiddels 8 maanden verder. Doorschakelen via de telefoon, Nokia, Android, heeft 8 maanden perfect gewerkt, maar helaas is het nu weer mis. Hetzelfde verhaal als 8 maanden geleden. Doorschakelen vanuit de telefoon niet mogelijk: “onverwachte reactie van het netwerk”.
Hi hacroo,
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Misschien moeten jullie nogmaals "de wijziging” doorvoeren.
Ik hoop snel van jullie te horen en verwacht dat het probleem weer wordt opgelost.
Ik heb het omgekeerde probleem. 3 weken geleden wel gelukt om door te schakelen, maar krijg het nu niet meer gedeactiveerd.
Ik heb hetzelfde probleem… Kan dit zsm worden opgelost?
Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem en heb een dual sim met 2 06 nummers. Dezelfde foutmelding bij beide nummers. Kunnen jullie mij helpen?
Hi
Ik zie dat de wijziging die ik doorvoer steeds wordt verwijderd als je opnieuw probeert door te schakelen. Ik heb nu de wijziging opnieuw doorgevoerd dus je kan het nogmaals proberen. Als het is gelukt en je daarna weer een nieuwe doorschakeling doorvoert kun je dan laten weten welke stappen je precies onderneemt dan kan ik dit doorzetten naar onze specialisten. Graag ook exacte datum en tijdstip erbij vermelden als dat mogelijk is.
Hi
Ik heb je vraag doorgezet naar onze technische afdeling en zij gaan hier naar kijken. Ik zal je na pasen van een update voorzien.
Ik heb met mijn zakelijke nummer hetzelfde probleem.
Kan dit opgelost worden?
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.