Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelIk zie dat jouw reactie in dit topic al is opgepakt. Je kunt daar, indien nodig, op reageren.
In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag al door mijn collega bent geholpen met het uitschakelen van de doorschakeling.
Ik heb jouw username trouwens aangepast, aangezien dit jouw 06-nummer was. Plaats in openbare berichten geen privégegevens, aangezien iedereen er dan mee aan de haal kan!
Hi Evy,
Helaas na het opnieuw opstarten en de codes uitgeprobeerd te hebben is het me niet gelukt en krijg ik nog steeds dezelfde foutcode.
Hopelijk is er een andere oplossing
Groetjes
Jessica
Hi J0grO,
Goed dat je het aanegeeft. Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Laat je even weten of het zo lukt?
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Hi
De doorschakelen doet het wel, maar niet helemaal. Ik wil naar mijn eigen nummer doorschakelen zodat als iemand belt, hij kreeg voicemail gelijk, maar het lukt niet ik kreeg en foutmelding, naar ale andere nummers kan ik wel doorschakelen..
Hallo,
Mij lukt het niet om een doorschakeling ongedaan te maken. Ik heb het doorschakelen zelf nooit aangezet dus ik heb geen idee hoe dit is gebeurd.
De ## codes invoeren werkt bij mij niet, de instellingen via mijn telefoon ook niet en in de My T-mobile app kom ik ook niet verder.
Ik zou graag al het doorschakelen willen uitzetten.
Hoi
Hoi
Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!
Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!
Hi
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.
Goedendag,
Ook ik ervaar de doorschakel problemen! Kan iemand mij hierin ondersteunen en oplossen?
Alvast bedankt.
Grt
Goedendag, kunnen jullie ook voor mij het doorschakelen fixen. Wil doorschakelen bij geen gehoor maar op de site kan alleen Altijd doorschakelen en de betreffende mmi werkt niet.
Ja het werkt weer, ik kan weer doorschakelen via de smartphone.
Bedankt en laten we hopen dat het deze keer wat langer goed blijft dan 25 dagen.
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten werken met de codes. Laat je even weten of dat zo is? Ik wens je alvast een mooi weekend toe!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.