Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code



Toon eerste reactie

152 reacties

Reputatie 7

@marckus 

Ik zie dat jouw reactie in dit topic al is opgepakt. Je kunt daar, indien nodig, op reageren.

@Doorschakelinguit

In ons systeem zie ik terug dat je gistermiddag al door mijn collega bent geholpen met het uitschakelen van de doorschakeling.

Ik heb jouw username trouwens aangepast, aangezien dit jouw 06-nummer was. Plaats in openbare berichten geen privégegevens, aangezien iedereen er dan mee aan de haal kan!

Is hier al progressie mee geboekt. Ik heb precies hetzelfde probleem sinds begin vorige week. Tot op heden is het mij niet gelukt mijn nummer door te schakelen.

Mvg
Ik heb het omgekeerde probleem. 3 weken geleden wel gelukt om door te schakelen, maar krijg het nu niet meer gedeactiveerd.
Dat is nog lastiger, het zou zitten in het invoeren van het 4G bellen dat is bij mij voorlopig door T-mobile geblokkeerd.
Ik heb hetzelfde problem. Kunnen jullie mij verder helpen.
Hopelijk weten ze voor mij ook een oplossing te vinden!
Reputatie 1
Sinds 2 dagen kan ik ineens niet meer doorschakelen via mijn telefoon. Zelfde foutmeldingen als de mensen hier boven, Ik kan nog wel doorschakelen via de site, maar dan zie ik geen symbooltje "doorgeschakelde telefoon" op mijn toestel. Vervelend! (Als ik probeer door te schakelen via mijn Android, zie ik ook de voicemailnummers niet meer in beeld. Vroeger wel.)
Reputatie 7
Badge +9
Hi msnep,

Ik heb weer een wijziging doorgevoerd. kun je het nogmaals proberen? Graag ook even je toestel opnieuw starten. Ben heel benieuwd of het lukt!
Reputatie 1
Als ik doorschakel via de site, ben ik ook daadwerkelijk doorgeschakeld. Probeer ik daarentegen door te schakelen via de telefoon, met de telefoonknop enz of via de codes, dan kan de telefoon blijkbaar geen verbinding maken om de doorschakeling door te voeren of de status daarvan te bekijken. - Heeft jaren lang probleemloos gewerkt.
Reputatie 1
Doorschakelen met mijn Android telefoon lukt niet. Simkaart in een Windows telefoon gedaan, waarbij de doorschakeling altijd heeft gewerkt.... Ook met de Windows telefoon kan ik niet doorschakelen. Het probleem ligt dus bij T-Mobile, waarbij de smartphone verbindingsproblemen geeft als het om doorschakelen gaat. Ten overvloede nogmaals: via de site lukt het wel.

Hi Evy,

Helaas na het opnieuw opstarten en de codes uitgeprobeerd te hebben is het me niet gelukt en krijg ik nog steeds dezelfde foutcode. 

Hopelijk is er een andere oplossing

Groetjes

Jessica

Reputatie 7
Badge +9

Hi J0grO,

Goed dat je het aanegeeft. Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Laat je even weten of het zo lukt?

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Hi @Hajar,

De doorschakelen doet het wel, maar niet helemaal. Ik wil naar mijn eigen nummer doorschakelen zodat als iemand belt, hij kreeg voicemail gelijk, maar het lukt niet ik kreeg en foutmelding, naar ale andere nummers kan ik wel doorschakelen..

Ik heb hetzelfde probleem met (**21*mob nr#). Krijg ook de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe is dit op te oplossen?

 

Hallo,

 

Mij lukt het niet om een doorschakeling ongedaan te maken. Ik heb het doorschakelen zelf nooit aangezet dus ik heb geen idee hoe dit is gebeurd. 

De ## codes invoeren werkt bij mij niet, de instellingen via mijn telefoon ook niet en in de My T-mobile app kom ik ook niet verder.

Ik zou graag al het doorschakelen willen uitzetten.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Thomaskatje14, Wacht even op reactie van een T-Mobile mobiel moderator. Na verificatie kunnen ze je waarschijnlijk helpen om de doorschakelingen ongedaan te maken. 

Alle codes al geprobeerd (had al gezocht o.a. hier in de community) geen succes telefoon opnieuw opgestart geen verandering, sim gewisseld naar andere telefoon ook hetzelfde probleem.
Zoals gezegd is het al jaren goed gegaan maar sinds gisteren werkt geen enkel type doorschakeling meer.
bij uitzetten ##21# ##61# ##62# ##67# en ook ##002# dezelfde foutmelding.
Reputatie 7

Hoi @hacroo,

Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!

Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Thomaskatje14 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag met je mee. 

Goedendag, 

Ook ik ervaar de doorschakel problemen! Kan iemand mij hierin ondersteunen en oplossen? 

Alvast bedankt.

 

Grt

Reputatie 7
Badge +9
Hi John,

Ik heb voor dat nummer dezelfde wijziging doorgevoerd. Werkt het weer? Ik heb ook je gebruikersnaam aangepast, want anders is je mobiele nummer zichtbaar voor iedereen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!

Goedendag, kunnen jullie ook voor mij  het doorschakelen fixen. Wil doorschakelen bij geen gehoor maar op de site kan alleen Altijd doorschakelen en de betreffende mmi werkt niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rekshan 

Ik heb je een privébericht gestuurd zodat we het samen kunnen oplossen.

Reputatie 1

Ja het werkt weer, ik kan weer doorschakelen via de smartphone.

Bedankt en laten we hopen dat het deze keer wat langer goed blijft dan 25 dagen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeske141080 

Ik heb een wijziging doorgevoerd als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten werken met de codes. Laat je even weten of dat zo is? Ik wens je alvast een mooi weekend toe!

Reageer