Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineelHi
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb dit nu doorgezet naar onze technische dienst en zij gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook binnen enkele dagen voorzien van een terugkoppeling. Houdt er rekening mee dat zij anoniem bellen.
Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Het is weer zo ver.
Ik kan weer niet doorschakelen of een doorschakeling opheffen. (Het moet weer omslachtig via My T-Mobile)
Een maand geleden heeft een man van de technische dienst er naar gekeken. Het zou te maken hebben met een update van T-Mobile en het feit dat mijn smartphone (4G), met bellen terugschakelt naar het 3G netwerk, zoals de meeste smartphones overigens. Derhalve heeft hij wat instellingen aangepast, met de mededeling dat die instellingen weer moeten worden teruggezet als ik met de IPhone 11 of met de nieuwste Samsung, die wel bellen via het 4G netwerk, aan de gang zou gaan. Het is 25 dagen goed gegaan en nu ben ik weer terug bij af.
Word er een beetje moe van .
Sorry, maar het werkt nog steeds niet.
Gesprek doorschakelen
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (0)
Hi
Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit verder onderzoeken. Ergens in ons systeem gaat het mis en dat moet onderzocht worden. Excuses voor het ongemak! Als ik in de tussentijd wat hoor dan zal ik het je laten weten.
Hi, zal iemand mij vandaag helpen ?
Hi
Ik heb overlegd met onze specialisten en nogmaals die aanpassing doorgevoerd. Zou je ook opnieuw doorschakeling kunnen activeren?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Het zou op deze manier goed moeten gaan, zo niet dan maak ik een case voor je aan en wordt er een onderzoek gestart. Ik hoor graag van je!
Hi
Aah super dat her weer werkt. Graag gedaan hoor! Laten we hopen dat het gewoon goed blijft gaan.
Hi
Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw je toestel kunnen opstarten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoop dat dit de oplossing is en anders zet ik het door naar de technische specialisten. Ik hoor graag van je!
Hi
Na de wijziging die ik had doorgevoerd gaf je het volgende aan:
Ik heb geprobeerd en hij deed goed, daarna ik heb visual voicemail geactiveerd en nu de doorschakelen doet het weer niet…
Welke foutmelding ontvang je op dit moment? Het activeren van Visual Voicemail zou niet direct effect horen te hebben op het doorschakelen. Kun je de doorschakelingen anders weer even verwijderen en opnieuw instellen? We kunnen de wijziging ook nog een keer doorvoeren, maar het is denk ik handiger om proberen te achterhalen waarom het erna goed gaat en daarna niet meer.
We horen het graag!
Ik kreeg geen foutmeldingen, ik kan gewoon geen aanschakelen, graag de wijzigingen nog mals aanpassen. Volgens mij get haar verkeerd na actievering van visual voicemail
groeten Rekshan
Hier hetzelfde probleem helaas, al 3 weken aan het proberen, blijft dezelfde melding geven.
De vraag die ik stelde heeft betrekking op een ander T Mobile nummer dat ik in gebruik heb.
Goedendag,
ik kan de doorschakeling niet deactiveren, krijg ook ongeldige mmi code.
ik heb de tips hierboven allemaal geprobeerd, helaas geen suc6.
ik hoor graag andere tips.
dank
Hoi doorschakelen doet het weer niet, kunt u dat voor mij aanpassen aub ?
groeten Rekshan
Het is weer zo ver
Ik heb de MMI codes gebruikt voor doorschakelen en annuleren.
Maar helaas vandaag weer de foutmelding: Gesprek doorschakelen, verbindingsprobeem of ongeldige MMI code (0)
Nog even gecontroleerd via >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem …. Foutmelding: Fout met oproepinstellingen, onverwachte reactie van het netwerk.
Ik ben weer terug bij af en heb de doorschakeling moeten annuleren via de site.
Ben bang dat het tijd wordt voor de technische dienst.
….. Geen reactie meer.
Het is me niet duidelijk of ik nu verder moet met dit forum,
of dat ik de klantenservice moet bellen met de vraag of de technische dienst naar dit probleem wil kijken.
Hi Rekshan,
Ik heb de aanpassing nogmaals doorgevoerd, dus nu zou het moeten lukken. Keep us posted!
Het werkt nu weer met de MMI codes,
MAAR…. het werkt ook weer met: >Telefoon >Instellingen >Gespreksaccounts >T-Mobile >Doorschakelen >Stem
dus of het definitief opgelost is, ik betwijfel het.
We zien wel weer hoe lang het goed blijft.
Ik zit nu 15 bij T-Mobile, het is 15 jaar goed geweest, dus het moet kunnen.
Wel weet ik dat, mocht ik een foutmelding krijgen met de doorschakeling via de telefoon, dan krijg ik die foutmelding ook met MMI codes, dat heb ik in het verleden al uitgetest.
Het werkt weer even voor zo lang als het duurt
en ik meld me wel weer als het fout gaat.
Hi
Kan me voorstellen dat dit niet ideaal is, laten we hier snel een oplossing voor zoeken! Ik heb zojuist in het systeem een wijziging doorgevoerd naar aanleiding van het onderzoek afgelopen keer. Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten en kijken of nu alles weer werkt? Ik hoor het graag van je!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.