Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Graag een oplossing.
icon
Beste antwoord door Hajar van Odido13 June 2019, 14:54
Helaas werkt het voor mij nog steeds helemaal niet... Is het probleem echt helemaal opgelost??
Ik heb al 2 keer mijn telefoon helemaal uitgezet, heb alle doorschakelcodes geprobeerd, naar verschillende telefoonnummers doorschakelen, krijg steeds weer dezelfde melding over ongeldige MMI code. Dat terwijl deze telefoon de hele tijd doorgeschakeld heeft gestaan, ik wilde alleen het doorschakelen naar een ander nummer veranderen.
Zou graag zeer snel een oplossing hebben. Bedankt alvast.
Ik heb voor dat nummer dezelfde wijziging doorgevoerd. Werkt het weer? Ik heb ook je gebruikersnaam aangepast, want anders is je mobiele nummer zichtbaar voor iedereen. Ik hoop dat hiermee alles naar wens is!
Hier het zelfde probleem. Drie jaar zonder problemen direct kunnen doorschakelen naar mijn andere mobiele telefoon (**21*mob nr#). Sinds gisteren is de doorschakeling plotseling verwijderd en kan ik hem niet meer opnieuw doorschakelen. krijg dan de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe kan ik dit snel mogelijk oplossen?
Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee!
Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!
Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!
Hoe kan ik dat doen?
Dank voor je actie!
De fout van de MMi melding is verdwenen en kan de doorschakeling is (de)activeren. Alleen kan ik de doorschakeling van bezet, niet beantwoord en bereikbaar niet meer afzonderlijk uitzetten. Dus kan alleen doorschakelen 'altijd' aan en uitzetten.
Zie bijlage voor foutmelding. Alle ** en ## combinaties ook al geprobeerd. Hopelijk kan dit ook snel opgelost worden ;-)
Ik zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt en het heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan het nu verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling.
Uiteraard! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd, wil je jouw toestel even uit- en aanzetten? Ik ben benieuwd of het wijzigen van de doorschakeling dan wel werkt. Houd je mij even op de hoogte?
ik heb sinds vandaag problemen met het doorschakelen van mijn prive nummer naar
mijn zakelijke.
Doorschakeling stond aan en mensen die mij belden kregen mij niet te pakken. Verbinding werd gelijk verbroken terwijl mijn telefoon wel bereikbaar was(degene naar waar ik het naar doorgeschakeld had)
ik heb doorschakelen toen met moeite opgeheven en was weer bereikbaar maar nu kan ik niet doorschakelen.
Kunnen jullie hiernaar kijken?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.