Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar
Bekijk origineelHi
Ik denk graag met je mee! Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Laat je even weten of het zo lukt?
Goedendag,
Ook ik ervaar de doorschakel problemen! Kan iemand mij hierin ondersteunen en oplossen?
Alvast bedankt.
Grt
Hi
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag met je mee.
Hoi
Hallo,
Mij lukt het niet om een doorschakeling ongedaan te maken. Ik heb het doorschakelen zelf nooit aangezet dus ik heb geen idee hoe dit is gebeurd.
De ## codes invoeren werkt bij mij niet, de instellingen via mijn telefoon ook niet en in de My T-mobile app kom ik ook niet verder.
Ik zou graag al het doorschakelen willen uitzetten.
Hi
Ik wil dit graag voor je uitzoeken!
Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? En heb je 3 voorbeelden met datum en tijdstip? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Mmi code
Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen
Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Heb hier hetzelfde probleem kan niet doorschakelen
Hi
Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen
Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Hi
Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Hallo Hajar,
Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten.
Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen.
Mvg.
Rizwaan
Hi
En als je opnieuw deze codes invoert?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Helaas,
Krijg nog steeds melding dat de mmi code ongeldig is...
Hi
Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?
Hallo,
ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd.
Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Hier hetzelfde probleem helaas, al 3 weken aan het proberen, blijft dezelfde melding geven.
Ja, ik kan nu weer doorschakelen en een doorschakeling opheffen. Laten we hopen dat het blijft werken. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Maar voor nu is het OK.
Hi
Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd. Zou je opnieuw je toestel kunnen opstarten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoop dat dit de oplossing is en anders zet ik het door naar de technische specialisten. Ik hoor graag van je!
Sorry, maar het werkt nog steeds niet.
Gesprek doorschakelen
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (0)
Hoi
Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd blijkt te werken, het lijkt toch ergens mis te gaan als er wat gewijzigd wordt. Ik heb zojuist de wijziging op ons netwerk wederom doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor nu in ieder geval weer voor de oplossing!
Voor nu in ieder geval alvast een fijne zondag!
@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken.
RE
Het is inderdaad 11 maanden goed gegaan. Maar helaas, met ingang van vanmiddag kan ik weer niet doorschakelen. Zelfde situatie als een jaar geleden. Jullie zullen de oplossing van toen vast wel gearchiveerd hebben. Het zou fijn zijn als jullie hem weer toepasten. Kan ik er weer 11 maanden tegenaan. Ik hoop dat het snel weer wordt opgelost.
Hi
Ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd met alle informatie. Ik heb voor beide nummers een wijziging doorgevoerd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.