Graag een oplossing.
Beste antwoord door Hajar
Bekijk origineelBeste antwoord door Hajar
Bekijk origineelWe gaan het zien.
Ben nu weer doorgeschakeld via de MMI-Code.
Hopelijk blijft de situatie nu stabiel .
Ja, ik kan nu weer doorschakelen en een doorschakeling opheffen. Laten we hopen dat het blijft werken. Zo niet, dan meld ik me wel weer. Maar voor nu is het OK.
Ja het is weer gelukt
Bedankt
cool, het is gelukt, thx
Hi
Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!
Het is weer OK nu !!! Waarvoor dank.
Mocht het ooit weer fout gaan, meld ik me weer.
Nogmaals bedankt voor de moeite en de snelle reactie .
Super bedankt!
Dit lijkt te werken
Ook een fijn weekend
Groetjes
Jessica
Hi
Ik denk graag met je mee! Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Laat je even weten of het zo lukt?
Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.
Hi
Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd!
Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Hi
Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en nogmaals proberen?
Hallo Hajar,
Na 6 weken Googlen toch maar hier op jullie Forum terecht gekomen. Het ziet er naar uit dat jij de enige bent die dit wel geregeld krijgt. Ik heb hier al 6 weken + last van. Zelfde foutcodes. Doorschakelen lukt niet. Alle mogelijke combi mmi"s geprobeerd maar helaas. Er loopt ook al 2 weken een case maar die komen er ook niet uit want daar hoor al ik al een tijd niks meer van. En ondertussen word ik elke avond wakker gebeld op mijn zakelijke lijn door klanten.
Zou je aub ook een wijziging voor mij willen doorvoeren? Ik hoop van je te horen.
Mvg.
Rizwaan
Hallo,
ook ik heb hier last van. Ik heb met moeite mijn telefoon doorgeschakeld gekregen middels **62* maar krijg deze doorschakeling er nu niet meer vanaf. ##002# en ##62# geprobeerd.
Via Android applicatie kon ik dit vroeger beheren maar dat werkt al heel lang niet meer. Als ik ben ingelogd op mijn Tmobile dan rijg ik de melding dat de optie doorschakelen niet zou bestaan voor mijn abbonemen.
Hi
Ik kijk graag naar een oplossing, Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel kunnen herstarten en controleren of het dan wel lukt?
Hi
Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Hi
Ik doe altijd mijn best voor een goede oplossing en zal dat ook zeker doen voor jou!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik snel op zoek voor een oplossing.
Ik zie je bericht graag tegemoet.
Goedemorgen
Dankjewel voor je reactie, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.