Beantwoord

Orange simkaart

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo T-Mobile,

 

Na lange tijd heb ik een nieuwe telefoon gekocht en ik kom er nu achter dat daar een nano sim in moet. Maar ik heb nog zo’n mooie oude oranje simkaart waar Orange op staat en die alleen het normale formaat kent. Volgens de informatie in mijn account zou het een 3-in-1 simkaart zijn, maar in de tijd van Orange bestonden er nog helemaal geen nano sims. Her en der op het forum kom ik tegen dat oude simkaarten kosteloos vervangen worden voor exemplaren die meer bij de tijd zijn. Graag zou ik zo’n nieuwe simkaart kosteloos ontvangen.

 

Met vriendelijke groet, K33s

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 14 December 2021, 16:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @K33s  Welkom, dat is zeker nostalgie. 
Je kan eventueel naar een shop gaan en ze lief aankijken, of wachten tot de moderators je verder gaan helpen. 
Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten. 
Groetjes! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @K33s 

Ik zie dat lieve Cristien je al meer informatie heeft gegeven. In een T-Mobile Shop kun je ook een simkaart meekrijgen en als je die liever thuis opgestuurd krijgt dan kun je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN in een privebericht naar mij sturen. Ik zorg er dan voor dat je er een thuis gestuurd krijgt. Houdt er wel rekening mee dat je die binnen 3 dagen ontvangt. Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat.