Beantwoord

p2p hoe aanzetten

  • 17 March 2022
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo!

Ik moet regelmatig met mijn thuis PC connecten, waarbij het soms nodig is dat ik een hotspot op mijn telefoon aanmaak, om vervolgens met een laptop te verbinden naar mijn thuis PC. Via collegas hun hotspot (andere providers) is dit geen probleem en bij vrienden thuis ook niet. Alleen wanneer ik dit via mijzelf wil doen dan krijg ik, kort gezegt, het bericht dat p2p geblokkeerd wordt door jullie, t-mobile.

Graag zou ik willen weten hoe ik dit aan krijg aangezien ik dit dagelijks nodig heb.

Mvg

 

 

icon

Beste antwoord door yalerta 17 March 2022, 11:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@idyd

Neem even nota van bovenstaande link.

Parsec lijkt niet te werken met Tmobile. Teamviewer zou wel mogelijk moeten zijn.

Over welk product van T-Mobile heb jij het? En wat bedoel je precies met p2p verkeer, welk programma is dat?

Ik heb het over een hotspot aanmaken, dus in dit geval heb ik het over mijn mobiel abbonement / telefoon / sim kaart denk ik dan. De software die ik hiervoor gebruik is Parsec. P2P wordt dus geblokkeerd. Dit slaat op een peer 2 peer connectie die wordt gelegt. Dit soort connecties komt voor wanneer je bijv een remote desktop controll programma gebruikt (zoals teamviewer of parsec). 

Reputatie 7
Badge +14

Over welk product van T-Mobile heb jij het? En wat bedoel je precies met p2p verkeer, welk programma is dat?