Beantwoord

Plaats simkaart voor netwerkdiensten melding!!

  • 4 July 2021
  • 4 reacties
  • 1320 Bekeken

Dit is niet eerste keer! Ik heb al een tijdje geleden nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik deze melding kreeg. Nu heb ik precies het zelfde probleem?? Ik neem dat dit niet telkens aan de simkaart ligt ofwel?? Na opnieuw starten doet die het wel weer! Na bepaalde updates blijf die steeds deze fout geven en af en toe een melding dat ik mijn mobielnummer moet invoeren voor de originele sms melding app. Is ook een bekende topic heb ik gelezen. Wat is dit allemaal?? Kunnen we niet normaal een telefoon gebruiken door onvolledige updates steeds!!?

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 July 2021, 20:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dit lijkt inderdaad een telefoon issue. Heb je er nog garantie op? Je zou voor de test ook even de simkaart in een ander toestel kunnen stoppen.

Reputatie 7
Badge +15

Misschien kan je eens de netwerkinstellingen resetten?

Simkaart werkt gewoon net zoals de vorige maar had als nog een nieuwe aangevraagd omdat ik hem al jaren had. Af en toe viel die weg. Nu een nieuwe simkaart na maanden weer zelfde probleem. Dit komt door de software van de telefoon. Af en toe gooi die hem gewoon eruit ziet die geen simkaart in de telefoon. Na opnieuw starten wel gewoon.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mpalito 

Heb je de simkaart ook in een andere toestel getest of in de 2de slot als je een Samsung hebt met dubbele sim?

Reageer