Beantwoord

PrePaid simkaart activeren

  • 8 March 2023
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 2

Wij hebben al weken lang geen internet omdat er een probleem is met de glasvezel aansluiting. Uiteindelijk na lang wachten en maar een keer boos geworden te zijn krijgen we nu een tijdelijk een databundel (zelf simkaart kopen) zodat we in ieder geval thuis kunnen werken met internet. Nu kan ik deze simkaart niet activeren omdat er geen smsjes binnenkomen op dit nummer die ik nodig heb voor de activatie. Ik heb 4x gebeld met de klantenservice: de eerste 3x werd na meer dan 10 minuten wachten gewoon de verbinding verbroken, de 4e keer heb ik iemand gesproken die zegt dat ik maar naar een T-Mobile shop moet gaan omdat ze me online niet kunnen helpen. Ik wordt er echt moedeloos van. Iemand suggesties?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 March 2023, 09:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HBergman 

Wat jammer dat je problemen hebt ervaren met je internet aansluiting. Ik geef je graag meer duidelijkheid over waarom wij online de simkaart niet kunnen activeren. We hebben onze protocollen en processen aangescherpt. Klanten die geen verificatie code kunnen ontvangen zoals in jouw geval, kunnen alleen nog in de shop de simkaart activeren zodat ze een ID controle kunnen uitvoeren. Zo voorkomen we bijvoorbeeld simswapping. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.  

Mocht je dus echt niet in de gelegenheid zijn om te gaan dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres. Dan zet ik je case door naar deze afdeling. 

Ik hoor graag of je zo verder komt!

exact zelfde probleem echt drama

Reageer