Beantwoord

Problemen met ontvangen verificatie-sms PayPal



Toon eerste reactie

188 reacties

Reputatie 1
@Hajar , @Jaimy ,

Ik had nog geen specifieke tijd gemeld; zojuist nog eens geprobeerd bij PayPal, zonder succes:
25-7-2018 11:56u, 12:02u en 12:04u
Ik heb hetzelfde probleem sinds 3 weken maar dit is duidelijk een paypal probleem.
Ik weet niet of ik hier mag linken maar op het paypal forum zitten gebruikers uit andere landen met andere providers met het zelfde probleem.
Reputatie 7
@M76 Hartstikke bedankt, ik heb de exacte tijden meteen toegevoegd aan de case!

@MojoW Dat zou inderdaad goed kunnen dan! Thanks voor je tip. ☺️
Zelfde probleem hier met PayPal en Amazon 2f authenticatie.

Vandaag: 15.05, 14.00-14.45 (meerdere pogingen)
Om te registreren bij amazon moet je je telefoon nummer bevestigen. Echter krijg ik geen verificatie sms.

28/07 18:30 - 18:45 , 3x geprobeerd

PS: Kan mijn naam gewijzigd worden naar JoeyRSD? Ik kan zelf niks vinden over het wijzigen van een forum naam.
Ik heb hetzelfde probleem voor amazon en paypal, heb het hier al een paar dagen geleden over gehad met de webchat, die zou een case al moeten hebben aangemaakt.
Ik zou graag willen weten of er hier al mensen zijn waarvoor het gefixt is, of dat er enige tijdsbestek bekent is voor hoelang dit duurt.
Ik heb het zelfde probleem. Vandaag weer geprobeerd om 15.01.

Wanneer wordt dit verholpen? Of is er een alternatieve manier om aankopen te doen? Ik kan nu niets via de Appstore kopen.
Reputatie 4
Ik heb het geprobeerd na te bootsen en ik krijg ook geen sms binnen van Paypal.
Dit was om 16:27 en om 16:28.

  • gebruik maken van 2G en 3G maakt geen verschil
  • apn instellingen resetten en veranderen van internet naar smartsites.t-mobile werkt ook niet
  • invoeren van internationaal nummer 00316xxxxxxxx werkt ook niet
Google’s verificatiecode werkt wel. Die van Facebook/Instagram ook.

Echter heb ik op 3 juni 2018 om 22:36 wel een sms-bericht ontvangen met code van Paypal. Daartussenin moet dus wat veranderd zijn waardoor het niet meer werkt. Ben benieuwd of dit opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +9
Hi allemaal,

Ik heb voor jullie een case aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht door onze technische afdeling. Excuses voor het ongemak!
Hi,

Hier hetzelfde probleem, al weken
Reeds contact gehad met paypal en zij geven aan dat het probleem bij tmobile zit ?
Vannochtend 1-8-2018 tussen 9.15 en 9.20 3 sms berichten aangevraagd, er komt niets door.
Het advies om 2fa bij een betalingsprovider uit te zetten is redelijk bizar.
verneem graag wanneer het opgelost is.
21 juli 12:25
23 juli 01:11
24 juli 23:10

Heeft iemand hier al deze SMSjes werkend gekregen? Ik loop tegen hetzelfde aan, daarnaast komt ook de activatieSMS van Signal niet aan. Heb ook een geporteerd nummer na nummerbehoud.

Ook hier dezelfde problemen. Onlangs al meerdere keren geprobeerd, maar ook zojuist tussen 9:00 en 9:30. Alle andere verificatie-SMS berichten komen wel normaal binnen, alleen die van PayPal worden niet ontvangen.

Ongeveer een minuut geleden nog een poging gedaan.
Vandaag 2-8-2018 10:16 wederom 2x sms aangevraagd en niet ontvangen.

Op tweakers loopt hier ook een onderwerp over: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1860991
Het is dus een algemeen probleem wat al maanden loopt.

Kan er een indicatie gegeven worden wanneer dit opgelost is ?
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat PayPal en T-mobile elkaar de schuld geven, en er vervolgens maandenlang niks gebeurt. In aanmerking nemende dat er bij andere providers geen problemen zijn, moet het ook niet erg moeilijk zijn om de oorzaak te ontdekken. En dat het dan wel aan PayPal zal liggen klinkt dan bovendien weinig geloofwaardig.
Voordat ik overstapte naar T-mobile had ik geen problemen met 2FA van PayPal; sindsdien wel. Dat geeft op zijn minst te denken.
net dit topic gevonden, problemen zijn al een aantal weken bij mijn account. Geen ontvangst van sms verificatiecodes.
Alle andere 2fa accounts werken prima. Sms berichten worden gewoon ontvangen. Alleen Paypal niet.
Net nogmaals niet ontvangen bij aanvraag om 21:07 en herhaling om 21:08. Paypal geeft status verzonden.
Graag duidelijkheid, en geen alternatieven om 2fa uit te zetten. Dit wordt niet voor de lol gebruikt!

Nee, nog altijd niet werkend…

Paypal legt de fout net zo makkelijk weer terug.

 

De enige oplossing is waarschijnlijk wachten tot mn abonnement afloopt en dan bij een andere provider een abbo nemen.

Reputatie 7
Badge +3
Vandaag, 4 augustus 20:56 een betaling met PayPal uitgevoerd. SMS kwam nooit, betaling alsnog geverifieerd door mijzelf te laten bellen, dat werkt wel prima, binnen 5 seconden ging de telefoon over, ditmaal een +44 nummer. Ik zal nooit 2FA uitzetten.

Overige SMS verificatie zoals ING (TAN code) en DigiD werkt perfect. Paypal SMS werkte tot een maand of 2 a 3 terug nog goed.
Ik kan me aansluiten bij dit probleem. Sinds in het ieder geval een kleine week ditzelfde probleem.

Maar ook met een buitenlandse bank (westpac / Australië) heb ik dit probleem. En mijn partner ook.

Dus het is iets dat zeer breed speelt en zeker niet alleen bij geporteerde nummers voorkomt.

Helaas trek je al klant wel aan het kortste eind, want een oplossing wordt niet geboden, aan en uitzetten van toestel helpt niets. En alle betrokkenen partijen wijzen naar elkaar.
Reputatie 2
Ook bij mij privé en mijn broertje zakelijk hetzelfde gezeur 🤨

Hoop dat er snel een oplossing komt! Ons abonnement loopt af dus desnoods gaan we bij de concurent.

Het werkt iig nog steeds niet.

Reputatie 1
Ik vindt dit ook iets dat de provider in dit geval T-Mobile dit behoort op te lossen. SMS berichten in hun netwerk worden niet bezorgd. Dit is een probleem die hun netwerk groot is en SMS berichten van meerdere partijen waaronder grote bedrijven zoals Google, PayPal en zoals ik lees ook van banken niet bezorgd wordt binnen hun netwerk. Dit duurt al maanden zonder enig vooruitzicht op een oplossing.
Als ik op dit moment kon overstappen zou ik ook zeker kijken naar de mogelijkheden. Maar dan niet alleen voor mij zelf maar dan gaat uiteraard de hele familie over zodat de onderlingen korting blijft.
Zolang er geen oplossing vanuit T-Mobile komt en het probleem niet serieus genomen wordt zullen klanten overstappen naar een aantrekkelijke aanbiedingen waar ze hun abonnement bijvoorbeeld ook kunnen combineren met hun OV-chipkaart of TV abonnement.
Waarom moet dit zolang duren?
Reputatie 7
Badge +3
Ook bij mij privé en mijn broertje zakelijk hetzelfde gezeur 🤨

Hoop dat er snel een oplossing komt! Ons abonnement loopt af dus desnoods gaan we bij de concurent.


Hier heb je wat, daar krijg je wat. Elke provider heeft wel eens een probleem ergens mee.
Reputatie 7
Badge +3
Het lijkt wel een probleem van buitenlandse SMSjes, Paypal sms komt nooit uit NL, soms uit Cyprus, dan weer uit het VK.

ING TAN codes en DigiD 2FA codes komen bij mij altijd binnen 5 seconden binnen. Paypal komt niet binnen.
Reputatie 1

Ook bij mij privé en mijn broertje zakelijk hetzelfde gezeur 🤨

Hoop dat er snel een oplossing komt! Ons abonnement loopt af dus desnoods gaan we bij de concurent.
Hier heb je wat, daar krijg je wat. Elke provider heeft wel eens een probleem ergens mee.


Klopt, elke provider heeft wel eens wat. Maar niet elke provider laat het laat het maanden duren en schuift het dan nog op alle andere die het probleem zijn.
Dit probleem duurt nu al vanaf juni. Het is nu Augustus.
De T-Mobile helpdesk kan alleen vertellen dat het een bekend probleem is en PayPal, Google, buitenlandse banken en nog een aantal zeer grote bedrijven die hebben allemaal moment een storing waarbij sms berichten van al deze partijen toevallig alleen niet bij het T-Mobile netwerk bezorgd kunnen worden. En inderdaad het duurt lang.
Een storing van een aantal uur, dagen of een week vind ik helemaal geen probleem. Maar als het maanden wordt en nog niets lijkt te gebeuren vindt ik het een heel ander verhaal.

Reageer