Beantwoord

Problemen met ontvangen verificatie-sms PayPal


Sinds een aantal weken heb ik problemen met het ontvangen van de sms'jes die PayPal stuurt bij het inloggen (2-traps verificatie).
Soms komen ze vrijwel direct binnen zoals het hoort, maar sinds een paar weken vaak ook helemaal niet.
Een paar dagen geleden ging het weer goed, nadat het een tijdje niet gewerkt had, dus ik had goede hoop dat het probleem opgelost was, maar helaas ging het vandaag weer mis.
Aangezien andere sms'jes wel goed binnenkomen lijkt het een specifiek probleem met Paypal te zijn. Zij geven aan dat de sms'jes wel verstuurd worden en dat het probleem daarmee aan de ontvangende kant zouden moeten zitten (dus ergens bij T-Mobile).
Het zou fijn zijn als dit probleem verholpen zou kunnen worden 🙂
icon

Beste antwoord door Sam- 18 September 2018, 18:05

Bekijk origineel

188 reacties

Reputatie 1
Hey allemaal,

Top dat jullie het gelijk even lieten weten! 🙂 Ik heb het vanochtend ook gelijk even nagevraagd bij onze technische afdeling en die ziet ook terug dat het is opgelost. Bedankt voor het geduld en ook voor de input in dit topic!


waar lag het nou precies? Hoe kan dit in de toekomst verkomen worden? Hoe is dit op de achtergrond opgelost?
Reputatie 1
Paar dagen terug nog geprobeerd, werkt niet.
Als ik het instel of activeer krijg ik netjes een sms, als ik dan vervolgens betalingen wil doen, ontvang ik niets.

Dit probleem bestaat al van begin af aan.

PayPal zegt : dit gebeurt alleen bij tmobile.
Omdat tmobile eist dat paypal een bepaald format er opnahoud voor sms verkeer.

Mijn advies aan tmobile.. kap met je bullshit anders class action aanklacht wat gelukkig mogelijk is op dit gebied.

Je benadeelt letterlijk miljoenen klanten hier en elders.
Reputatie 7
@Hot12345

Het ging mis in het proces rondom het versturen van de berichten. Deze kwamen vervolgens niet bij ons binnen en dus werden de berichten (logischerwijs) niet doorgezet naar jullie (de klanten). Wij hebben onlangs niets aangepast, maar schijnbaar is het dus wel opgepakt! 🙂

@DutchDude

Het probleem uit dit topic is sinds een tijdje actueel, maar niet "van begin af aan". Het heeft voorheen goed gewerkt, net als nu weer het geval is. Heb je het ondertussen al getest?
Ik kan nog steeds geen sms ontvangen van:

Patreon

Ik ontvang wel smsjes van Paypal en Twitter. Maar die van Paypal duurde ruim 5 minuten voordat die binnenkwam en die van Twitter langer dan 10 minuten. Totaal nutteloos als ik zo lang moet wachten. Want die van Paypal werd niet meer geaccepteerd omdat er teveel tijd tussen zat.
Hier ook het probleem. t-mobile fix je shit!
Reputatie 2
Zojuist om 23:56 twee Paypal codes aangevraagd, niks komt binnen.
Reputatie 7
@cloonaid @don024 @Wesley0104 & andere lezers,

Zouden jullie een voorbeeld kunnen sturen van een niet-aangekomen bericht? Dit gaat dan om de verzendende partij, datum en tijdstip. Dit nemen we dan mee om na te gaan waarom de verzending van deze berichten niet goed gaat.
@David Omdat ik niet precies weet hoe laat gister alles was, doe ik het nu even allemaal opnieuw. Ik beschouw codes ontvangen later dan 10 minuten als NIET ontvangen.

Twitter.com - Code aanvraag: 29-8-2018 14:20 _ Code ontvangen: 14:25 (5 min is te lang)

Patreon.com - Code aanvraag: 29-8-2018 14:24 _ Code ontvangen: Om 14:35 nog steeds niets ontvangen

Paypal.com - Code aanvraag: 29-8-2018 14:30 _ Code ontvangen: Om 14:41 nog steeds niet ontvangen

Zoals je ziet 2 van de 3 ontvang ik niet. En 5 minuten wachten op een smsje is natuurlijk ook veels te lang. Maar gek genoeg was dit nog slechter dan gister. Gister kreeg ik in ieder geval now een sms van paypal na 5 minuten, waar ik overigens niks aan hebm omdat verificatie codes van paypal verlopen na 5 minuten.
Reputatie 2
Paypal.com - 28-08-2018 om 23:56 2 codes aangevraagd, geen sms ontvangen.

Paypal.com - 29-08-2018 om 15:06 en 15:08 codes aangevraagd, geen sms ontvangen.

Hopelijk heb je hier voldoende informatie aan @David
Ook hier was het feest van korte duur en heeft het het weer begeven. 'Grappig' genoeg geldt dit nu (op het moment in ieder geval) alleen voor PayPal, Twilio (uit Zweden) werkt wel gewoon.

PayPal geprobeerd om 18:12, niets ontvangen.
Zelfde probleem hier.
Om 07:24 aanvraag gedaan ook om 07:13 geen van de 2 komt binnen.
2 dagen terug werkte alles goed en nu kan ik niet meer betalen er mee.
Tmobile doe er wat aan!
Zojuist nieuwe poging gedaan en komt nu wel direct binnen.
Reputatie 2
Hier komt het na een poging om 17:40 uur de sms van Paypal ook binnen.
Reputatie 2
Zojuist om 01:08 nog een poging gedaan om bij Paypal in te loggen, hier kwam de sms niet door.
Hier werkt het nu ook niet meer zojuist om 12:41 @David
Reputatie 7
Hoi Vonsrr, Wesley en Ferry,

Bedankt voor de voorbeelden, gaan we gelijk mee aan de slag!
Wat enorm treurig is dit. Gister werkte alles goed. En boem volgende dag werkt het weer niet. Weet je wat ik ga wel naar een andere provider. Blijkbaar zijn smsjes te hoog gegrepen voor T-mobile.
Hier is het probleem ook terug. Geprobeerd om 22:35.
Ook hier werkte het enkele dagen geleden weer en nu niet.

PayPal - 01-09-2018 - 14:08.

Echter heeft PayPal voor mij de optie weggehaald om gebeld te worden, dus ik kan helemaal niet meer inloggen!
Hier ook hetzelfde probleem paar dagen geleden werkten het eindelijk weer,
En nu krijg ik ze weer niet binnen, Heb dit probleem nu al sinds Juli....
Zojuist om 23:49 gelukkig wel weer een SMS van PayPal ontvangen (+32 nummer)!
Oh, 02-09 om 13:19: werkt niet meer.

Blijf dit raar vinden.
Dinsdag 28-08 een Paypal SMS onvangen (+32 code)
Maar vandaag geprobeerd in te loggen en geen SMS meer.
Ben nu toch benieuwd naar de uitleg voor dit probleem.
Zelfde probleem op 02-09-2018 rond 18:30 meerdere sm's niet aangekomen. Eerste keer dat ik dit probleem heb. Ik had vorige week geen problemen aangezien ik toen nog op een iphone 5S draaide. Nu voor het eerste de verificatiecode op mijn Samsung S8 en het werkt niet meer. Gek is wel dat ik 3 dagen geleden wel een verificatie code van zowel Whatsapp als Steam heb ontvangen op de S8 waarom paypal niet wilt geen idee. Hierdoor moet ik toch concluderen dat A. het iets te maken heeft met de androidversie/telefoon of B. toevallig de service er nu uitligt.
Ook hier werkt het niet.

Reageer