Sam.ah.nl werkt niet

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 573 Bekeken

Goedenavond,

 

Helaas lukt het niet om via zowel internet (T-Mobile thuis) als via mobiel netwerk de site sam.ah.nl te bereiken. Het gekke is, vanuit een externe locatie welke niet op het T-Mobile netwerk zit (thuis dan wel mobiel) is het wel gelukt.

Erg vreemd. Is er een oplossing voor te geven?

Alvast bedankt.

Groet,

Arjan Tiemens


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey Arjan,

Wat apart dat ‘ie het niet doet! Ik heb direct even gezocht, want ik had eigenlijk geen idee wat voor site dit is. Ik kwam al snel op andere berichten waarin stond dat meer mensen hier last van hebben en dat Albert Heijn hiervan op de hoogte is. Ik gok dat daar iets niet helemaal lekker gaat. Zou je dit eens bij collega’s na willen vragen? Wellicht kunnen we dan e.e.a. uitsluiten.

Ik hoor het graag van je! 😄

Reputatie 7
Badge +4

Mijn wederhelft werkt bij de Albert Heijn en maakt inderdaad ook vaak gebruik van sam, maar als ik naar bovenstaande link ga dan krijg ik geen foutmelding o.i.d. te zien. Zou je kunnen aangeven welke melding je krijgt? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @atiemens 

Hier blijft de website oneindig laden met andere DNS servers, DNS servers wijzigen zal dus ook niet helpen.

Als ik naar sam.ah.nl surf dan word ik doorgesluisd naar de volgende site: https://euidp.aholddelhaize.com/isam/sps/auth?PartnerId=az_ahsam
Het is een pagina om in te loggen bij Ahold/Delhaize. Ook ik probeer dit via het T-Mobile netwerk en ik heb geen probleem. Als ik via mijn mobiel inlog dan ga ik naar dezelfde site als hierboven.

Zet ik daarentegen mijn VPN verbinding aan dan gaat het wel fout. De pagina blijft zoeken tot sint juttemis.

Waarschijnlijk is dit het probleem. Probeer de VPN eens uit te zetten en probeer het dan nog eens.

Reageer