sim geblokkeerd ivm malware

  • 9 December 2022
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Mijn sim is geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en mijn mobiel netwerk werkt niet, hoogstwaarschijnlijk doordat er malware op m’n telefoon stond. Dat is ondertussen verholpen door een hard reset en een backup. Hoe deblokkeer in m’n Sim?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

HI @BramLinden 

Het kan goed zijn dat er een blokkade is geactiveerd vanwege fraude en ter bescherming van jou. Ik wil dit graag voor je controleren. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Hoii ik heb het zelfde probleem. Heb het ook alles verwijdert en hard resten..nu een betaalde virus scanner er op.  Heb geen wifi en ben afhankelijk van mijn abonnement, zou nu tog echt graag contact willen met een medewerker.. want dit is niet normaal. Nog nooit meegemaakt dat zo moeilijk is om contact te krijgen bij een mobile provider

 

 

mVg angel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dmkk 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders haal ik de blokkade er graag af. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je verder. 

Reageer