SIM-kaart vergrendeld

  • 29 November 2022
  • 14 reacties
  • 217 Bekeken

Vrienden, ik geniet van een mooie vakantie in het buitenland, maar mijn mobiele simkaart is vergrendeld en ik kan mijn mobiele telefoon niet in het buitenland gebruiken. Ik heb klantenservice nodig om me te helpen hem te ontgrendelen. Ik heb vaak geprobeerd contact met me op te nemen. Ik hoop dat het me kan helpen het op te lossen. Mijn IMEI is 3505661032460

Cris-de-beste2024 1 jaar geleden

Hallo @123765 hkhh  Je kan in je Tm mobiel account je pukcode zien dus waarom heb je TM nodig?

Gewoon even inloggen.
Meer-Instelling- Sim toestel. Daar staat alles wat je nodig hebt.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @123765 hkhh  Je kan in je Tm mobiel account je pukcode zien dus waarom heb je TM nodig?

Gewoon even inloggen.
Meer-Instelling- Sim toestel. Daar staat alles wat je nodig hebt.

Mijn huidige zakenreis in de Simkaart van de Verenigde Staten is vergrendeld zodat ik mijn IMEI niet kan blijven gebruiken is 35 056610 324609 2 vrienden. Kun je me helpen het op te lossen?

Reputatie 7
Badge +14

Sorry lees mijn eerste antwoord @123765 hkhh 

Groetjes!

Omdat mijn simkaart verloren is, kan ik nu niet meer terug om het goed te maken, want ik ben op zakenreis.

Reputatie 7
Badge +14

Eerst vakantie en nu zakenreis? @123765 hkhh  bof jij even! Veel plezier waar je ook bent

 

SimSwap uitleg

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   

Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Eerst vakantie en nu zakenreis? @123765 hkhh  bof jij even! Veel plezier waar je ook bent

 

SimSwap uitleg

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   

Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Nee, ik ben geen leugenaar, mijn vriend. Mijn simkaart is vergrendeld. Ik moet hem losmaken.

Ik heb klantenservice nodig om mijn vriend te helpen.

SIM-kaart vergrendeld

De simkaart is vergrendeld. Ik heb klantenservice nodig om me te helpen hem los te maken.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben jouw vriendje niet @123765 hkhh  
Groetjes van mij. 

Weet je wat ik nodig heb, mijn vriend? Mijn mobiele simkaart is vergrendeld. Kun je mijn humeur begrijpen?

Wil je me niet ondervragen, oké? Ik ben hier gewoon om het probleem op te lossen, niet om onzin met je te praten.

Ben je deze situatie nog nooit tegengekomen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @123765 hkhh 

Ik zie dat Cristien al goed heeft meegedacht en heeft geprobeerd je verder te helpen. Gaat het om je eigen nummer of die van een vriend? Heb je wel de mogelijkheid om in te loggen op je My T-Mobile account? Daar kun je jouw pukcode terugvinden en je simkaart ontgrendelen door die in te voeren. Als het om je eigen nummer gaat dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres dat je gekoppeld aan je account. Dan ik de pukcode via e-mail doorsturen. 

Ik hoor graag van je!

Reageer