Beantwoord

sim only data werkt niet in buitenland

  • 1 August 2021
  • 7 reacties
  • 280 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

heb vorige week speciaal voor buitenland een sim only data abbonement genomen voor in de auto, helaas werkte dit alleen goed in nederland, zodra we de grens over waren was het klaar, ik heb een nieuwe evoque uit 2020 dus dit moet geen probleem zijn, wat gaat er fout? en wie kan mij verder helpen?

gr Peter

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 August 2021, 11:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pbaas2 

Gaat het om een data simkaart met 097 nummer? Bij een gewone sim only zit er een blokkade op gebruik in het buitenland voor de eerste 2 maanden, ik weet niet zeker of dit ook zo is voor een data simkaart.

En je hebt geen blokkades in je My T-Mobile account dus alles staat op toestaan?

het gaat idd om een 097 nr, ik kan helaas niets op mijn My T-mobile vinden over dit abbonement

Reputatie 7
Badge +15

Had je misschien al een My T-Mobile account? Dan kan het zijn dat je abonnement niet is gekoppeld aan je account?

Normaal zie je het abonnement onder abonnement & instellingen maar nu heb je dus ook geen bereik in het buitenland?

ja dat zou wel vervelend zijn als ze dit niet gekoppeld hebben aan mijn zakelijke account want dit heb ik wel doorgegeven, dan moet ik morgen maar even bellen met de mensen van t-mobile

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pbaas2 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ie dat je een blokkade had. Die heb ik inmiddels verwijderd dus als je je apparaat opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @M4ggie 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Heb je momenteel een betalingsregeling lopen? Daarbij wordt er automatisch een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Als dat niet het geval is dan kijk ik graag mee naar je instellingen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan help ik je graag verder. 

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @pbaas2 

Ik ben direct voor je gaan kijken en ie dat je een blokkade had. Dieheb ik inmiddels verwijderd dus als je je apparaat opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?

ik heb hetzelfde probleem.. 

 

Reageer