Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 2 February 2022
  • 1 reactie
  • 882 Bekeken

Reputatie 2

Klaar

Ik ben het echt zat

 

Ik heb al  2 winkels van tmobile 4 keer bezocht .

Ik zat minstens 300 min aan de lijn te wachten om telefonisch de klantenservice te bereiken.

 

Niemand kan of wil me helpen.

Ik zit nu 2 dagen zonder verbinding omdat niemand mijn simkaart kan activeren.

 

Voor mijn werk , ziekenhuis en mijn advocaat ben ik niet bereikbaar.

 

Als mijn simkaart niet binnen 24 uur geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben en de service wat ik daarvoor betaal ook ontvang. Dan zie ik geen andere oplossing dan mijn rechtsbijstand inschakelen en de contract met tmobile nietig te verklaren.

 

Ik heb nu 2 simkaarten van 2 verschillende winkels van tmobile maar beide doen het niet. En genoeg is echt genoeg.

 

En trouwens. De medewerker van bol Ferdinand straat filiaal zegt tegen mij . Ik kan niks doen ik ben niet tmobile .Ik werk alleen voor ze.

 

Echt waardeloos provider met waardeloos klanten service

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 February 2022, 09:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kaher3000 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij precies kunnen uitleggen wat er mis gaat? Wil je een fysieke simkaart of een eSim activeren? Wat heb je zelf al geprobeerd? Van welk toestel maak je gebruik? Zou je mij ook een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan kan ik controleren of ik je simkaart kan activeren. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’’. 

Ik help je dan graag verder!