Beantwoord

Simkaart activeren werkt niet

  • 16 April 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Beste,

 

 

 

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vandaag en deze wou ik activeren. Ik heb op mijn oude toestel een esim en die heb ik per ongeluk verwijderd. Nu is de klantenservice niet bereikbaar tot aanstaande dinsdag en ik zie het niet echt zitten om zolang zonder mobiel te moeten doen. 

 

Is er een andere oplossing? Want via de activerings pagina kom ik helaas niet verder.

 

 

 

Alvast bedankt,

 

 

 

Paul

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 April 2022, 21:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hypodermic je hebt je vraag al eerder gesteld, het is niet nodig een 2de topic aan te maken.

https://community.t-mobile.nl/stel-je-vraag-551/simkaart-activeren-342218

Beste @Waqqas ,

 

Bedankt voor uw inhoudelijke reactie en uw hulp. Wordt zeer op prijs gesteld.

Mijn simkaart is spontaan weer gaan werken.

Met vriendelijke groet,

 

Paul

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hypodermic, super dat je zo goed bent geholpen door @Waqqas!

Zoals @Waqqas ook al aangeeft, is het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Door het een volgende keer bij maximaal één topic te houden, blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 🎊

Dit topic gaat nu op slot. Hele fijne Pasen!