Beantwoord

Simkaart doet het niet in het buitenland

  • 28 February 2022
  • 3 reacties
  • 1050 Bekeken

Ik heb nu al 2 dagen zodra ik over de grens ga geen service meer.. mijn Tmobile herkent ook het buitenland niet het blijft op nederland staan.. ik kan nu dus ook geen klantenservice bellen omdat ik in het buitenland ben? Ik heb mijn telefoon opnieuw gestart, telefoon geüpdatet, vliegtuigstand aan en uit gezet en provider handmatig uitgekozen en weer terug op automatisch gezet.. dit zonder verbetering? Wat kan ik nu doen? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 28 February 2022, 15:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hkoubaa74 

Als je net bent overgekomen dan klopt dat ja.

Voor de eerste 2 maanden heb je een blokkade op gebruik in het buitenland, sms diensten en bellen naar servicenummers.

Deze blokkade wordt automatisch opgeheven na 2 maanden.

Precies hetzelfde probleem hier, sinds overgang naar T-mobile kan ik niet bellen en internetten over de grens

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Prinsesraja 

Goed dat je dit aangeeft. Ik denk en kijk graag met je mee!

Waar in het buitenland ben je momenteel? Heb je al op onze buitenlandse dekkingskaart gekeken met welke providers je verbinding kan maken? Heb jij een nieuw abonnement? Bij een nieuw abonnement geldt een automatische blokkering voor het buitenland totdat de eerste twee facturen zijn betaald. Heb je misschien een betalingsregeling lopen? Bij een betalingsregeling wordt er automaitsch een blokkade geactiveerd. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.

Mocht dit niet het geval zijn dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik zoek het dan graag voor je uit!