Beantwoord

simkaart offline maar niet geblokkeerd

  • 24 June 2022
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi allemaal. Ik heb mijn telefoon in het buitenland een paar weken uit gehad. Daarvoor had ik gewoon signaal (ik heb het niet eens specifiek over internet maar signaal in het algemeen).

Gisteren heb ik mijn telefoon weer aangezet (nog steeds in het buitenland, wel in een stad waar goed bereik is) maar krijg ik dus geen signaal. Volgens de t-mobile app is mijn simkaart niet geblokkeerd. Ik heb aan/uitzetten geprobeerd, ik heb de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en ik heb netwerk selectie zowel automatisch als handmatig geprobeerd, maar geen van allen hielp.

 

heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik weer signaal kan krijgen?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 June 2022, 10:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @carmen_slot 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Je hebt momenteel geen databundel en dus kun je geen gebruik maken van internet. Daarvoor moet je een bundel aanschaffen. Als je helemaal geen bereik hebt dan kun je ook de dekking op jouw locatie controleren. Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en dan kun je zien met welke providers je de beste dekking hebt. Je kan deze dan handmatig selecteren in je toestel. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd, maar je kan als de optie er is meerdere providers proberen. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

 

 

Hi @carmen_slot 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Je hebt momenteel geen databundel en dus kun je geen gebruik maken van internet. Daarvoor moet je een bundel aanschaffen. Als je helemaal geen bereik hebt dan kun je ook de dekking op jouw locatie controleren. Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en dan kun je zien met welke providers je de beste dekking hebt. Je kan deze dan handmatig selecteren in je toestel. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd, maar je kan als de optie er is meerdere providers proberen. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

 

 

Dank je wel voor je reactie en tips!

klopt van de internet bundel, ik heb een tweede telefoon met een namibische simkaart waar ik data op heb staan.

Ik zou echter in deze regio (ik zit momenteel in Windhoek) gewoon bereik moeten hebben, Namibië wordt ook gedekt zag ik. Ik kan handmatig wel providers selecteren maar vervolgens gebeurt er niks, waardoor ik geen sms o.I.d. Kan ontvangen (ik wilde iets regelen waarvoor ik een verificatiecode per sms nodig heb, maar die kan ik dus niet ontvangen).