Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 12 September 2022
  • 1 reactie
  • 264 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Gister simwissel gedaan bij Mediamarkt. Zou vandaag in gebruik genomen worden. Zojuist nieuw toestel geinstalleerd maar kan niet bellen dus denk dat sim kaart niet werkt.

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 13 September 2022, 08:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @CDEK 

De nieuwe Sim moet in de winkel van TM worden geactiveerd.

Ga als je in de gelegenheid bent even langs een shop.
https://www.t-mobile.nl/winkels

TM en al de andere providers vinden het belangrijk criminelen een halt toe te roepen om simswapping tegen te gaan en doet dit op o.a. op deze manier

  1. We hebben onze protocollen en processen nog verder aangescherpt. Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, kunnen alleen nog in de T-Mobile winkel hun nieuwe simkaart activeren. Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   
     
  2. Als we zien dat er een poging is gedaan om te simswappen, nemen we contact op met de klant om hierop te wijzen. Daarbij adviseren we extra waakzaam te zijn op verdachte zaken.   
  3. Via al onze kanalen brengen we het gevaar van simswapping bij klanten, dealers en medewerkers op regelmatige basis onder de aandacht.  SimSwap uitleg

Reageer