Beantwoord

Sinds 2 weken erg slechte verbinding teleoon

  • 29 November 2022
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Telefoonverbinding erg slecht sinds 2 weken. Ik hoor de ander maar mijn stem valt steeds weg  en na enkele minuten val ik helemaal weg in het gesprek. Ligt niet aan telefoon want heb dit euvel met verschillende telefoons getest. Ligt echt aan het netwerk of de modem van T Mobile. Echter is de klanten service voortdurend onbereikbaar of overbezet en moet ik het later nog maar eens proberen. Ronduit slecht dit.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 29 November 2022, 13:32

Bekijk origineel

8 reacties

Het betreft mijn mobiele telefoonverbinding.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @RemcoHeijt  Probeer eens een andere simkaart! 

Wij hebben hetzelfde hier in huis met onze mobiele verbinding maar ook als we onderweg zijn, zoon en vrouw klagen ook. Er is iets wat de laatste weken is veranderd, we hadden nooit verbindingsproblemen n.l.?????

Hallo @RemcoHeijt  Probeer eens een andere simkaart! 

Ja heb ik al geprobeerd en probleem blijft hetzelfde. Nu al bijna een maand waardeloze telefoonverbinding via T-Mobile.

Wij hebben hetzelfde hier in huis met onze mobiele verbinding maar ook als we onderweg zijn, zoon en vrouw klagen ook. Er is iets wat de laatste weken is veranderd, we hadden nooit verbindingsproblemen n.l.?????

Inderdaad sinds een maand is het echt bagger en de mobiele telefoonproviders geven niet thuis. Hoor van heel veel mensen dat zij exact dezelfde problemen ondervinden. Je valt na 2 minuten bellen gewoon weg in het gesprek.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zouden jullie een melding willen maken op onze dekkingskaart dan kunnen onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken. Jullie geven ook aan een ander simkaart gebruikt te hebben dus het kan aan de dekking liggen. Als je je postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je al je gegevens achterlaten en dan gaat de netwerkafdeling dit verder oppakken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Overigens @Hajar zie ik dat er nog steeds een cookie probleem met de dekkingskaartpagina is waardoor je een 403 forbidden error kunt krijgen in plaats van dat je de dekkingskaart te zien krijgt.

Mocht je hier last van hebben , dan helpt het om de dekkingskaart in een incognito venster / inprivate venster te openen, dan laad de pagina wel correct in.

Hi allemaal,

Zouden jullie een melding willen maken op onze dekkingskaart dan kunnen onze netwerkspecialisten dit verder onderzoeken. Jullie geven ook aan een ander simkaart gebruikt te hebben dus het kan aan de dekking liggen. Als je je postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je al je gegevens achterlaten en dan gaat de netwerkafdeling dit verder oppakken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het snel wordt opgelost. 

Is al sinds 20 november een enorm probleem. Zowel binnen als buiten valt het telefoongesprek weg. Geen doen. Melding van gemaakt bij T Mobile dus probleem is bekend maar het wordt maar niet beter. Echt kut dit. 

Reageer