Beantwoord

Slecht bereik thuis bereik

  • 4 November 2021
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Ik woon hier nu 6 jaar, ben al heel wat jaren klant bij jullie altijd tevreden en bereik prima.

Maar nu het volgende bij mij in de buurt stond een 12 hoog flat met een mast, die is gesloopt en mast weggehaald, en sindsdien begon het, maar viel  nog mee maar laatste tijd wordt het alleen maar slechter. Ik heb binnen nauwelijks bereik of ik sta ergens en kan ik  bellen maar dan ineens verstaan ze me niet meer. Zakelijke/privé zaken kan ik dus niet binnen voeren moet ik op mijn balkon gaan staan, dat is niet de bedoeling.

Bij mij om de hoek zijn eengezinswoningen en 1 ervan zend uit, heeft van alles op zijn dak staan, nu had ik het idee dat dat dus stoort. Laatst reed ik terug in de auto en ben een zakelijk gesprek aan het voeren, alles prima in orde, ik kom bij mij het vlak op rijden, en toen ik ter hoogte van die woning in de straat reed hoorde ze me niet meer, en 3 mtr verder bij de parkeerplaats van mijn flat weer bereik, toen wist ik het zeker, hij stoort bij mij.

Ik ben erachter dat hij hier wel een vergunning voor heeft, want ik was in staat om zelf het dak op te gaan en die hele zooi eraf te krijgen.

Maar goed ik zit met een probleem en ben gaan rond vragen toen ik bij een buurvrouw beneden woning was flat ernaast had ik helemaal geen service bij mij thuis kom ik nog wel gesprek opstarten, zij zelf heeft KPN en volop bereik. Andere buren die ook T-Mobile hebben of vodafone ervaren dezelfde problemen. 

 

Ik wil weten kan en hoe  gaat dit opgelost worden, weten jullie of die mast nog terug geplaatst gaat worden in de buurt? Of zijn er andere mogelijkheden. Ik vind het vervelend dat ik behoorlijk maandbedrag betaal en nauwelijks goed gesprek kan voeren, en ik wil niet overstappen.  

Maar dat dit probleem opgelost moet worden, zeker nu er meer thuis gewerkt moet gaan worden.

Op de dekkingskaart geeft hij aan uitstekend bereik maar aan de screenshots van mijn meldingen te zien zie je dat dat niet het geval is.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 November 2021, 10:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Linda Kapteyn 

Ik zie dat je thuis VoWiFi kan gebruiken, daarmee zou het bereik en kwaliteit binnenshuis goed moeten zijn?

Verder zou je een melding kunnen maken op de dekkingskaart over het slechte bereik bij jou in de omgeving.