Beantwoord

Slechte verbinding met mobiel

  • 13 March 2022
  • 5 reacties
  • 1039 Bekeken

Ik en mijn hebben allebei een abonnement bij T-Mobile , maar wij ondervinden allebei problemen met het bellen. Midden in een gesprek valt het stil of de verbinding wordt helemaal verbroken. Gechat en gebeld, maar de tweede keer een mail met link gehad, waarvan ik dacht een link naar een formulier om hier melding van te maken, maar dat was niet zo en kan het nergens vinden. Uiteraard eerst gekeken of er geen storing was. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 March 2022, 23:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wendysteeman 

Ervaren jullie die problemen enkel op een specifieke locatie of ook op meerdere locaties?

Indien op één specifieke locatie dan zou je hiervan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Op meerdere plekken. Wel in een kleine straal ofzo van 8 km. 

Mijn vrouw en ik ervaren hetzelfde. Onze gesprekken vallen constant na een minuut of 10 weg

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wendysteeman en @Tjeerd Giesbers 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hebben jullie de dekking al gecontroleerd op de postcode waar jullie dit ervaren? Mocht de dekking goed zijn en er geen werkzaamheden plaatsvinden, zouden jullie dan de je simkaart in een ander toestel kunnen testen. Zo kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken op onze dekkingskaart pagina zodat onze netwerkspecialisten dit verder gaan onderzoeken. 

ik hoor graag of jullie zo verder komen. 

Hi @Wendysteeman en @Tjeerd Giesbers 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hebben jullie de dekking al gecontroleerd op de postcode waar jullie dit ervaren? Mocht de dekking goed zijn en er geen werkzaamheden plaatsvinden, zouden jullie dan de je simkaart in een ander toestel kunnen testen. Zo kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken op onze dekkingskaart pagina zodat onze netwerkspecialisten dit verder gaan onderzoeken. 

ik hoor graag of jullie zo verder komen. 

Dekking is goed en geen storingen, de simkaart doet het ook in andere telefoons, sowieso doet de telefoon van mijn vrouw het los van die van mij en vice versa.