SMS naar kazachstan niet mogelijk?

  • 17 March 2023
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo allemaal, ik wil een sms sturen naar kazachstan. Helaas lees ik op me gsm dat dit niet mogelijk is. bij blokkeringen stat alles op toegestaan. moet ik een speciale bundel aanvragen of aanzetten , en hoe doe ik dit  dan. dank voor de antwoorden.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ajax2510 

Ben je een nieuwe klant? Nieuwe klanten hebben voor de eerste 2 maanden een blokkade op bellen en sms'en naar het buitenland. Of heb je misschien een openstaande betaling waardoor er misschien een blokkade is geplaatst?

geen van allen

geen openstaande rekening en nummer heb ik al aantal maanden , meer als 4 denk ik al

Reputatie 7
Badge +15

@ajax2510 

Kan je wel sms'en naar andere nummers in het buitenland? Misschien is er een probleem met dat nummer.

ik sms normaal nooit naar het buitenland , werk alleen met whatsapp :-)

heb het nummer getest met telefoon van mijn vrouw met tele 2 en daar werkt t nummer wel

maar dacht misschien dat t niet ging omdat kazachstan geen europa is

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ajax2510 

Het zou wel mogelijk moeten zijn. Heb je het nummer correct ingevoerd bij het verzenden? Ik kan ook je instellingen controleren en kijken of er een blokkade actief is. Ik heb daarvoor je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Reageer