Beantwoord

SMS verificatie van Markltplaats komt niet aan

  • 9 August 2022
  • 2 reacties
  • 501 Bekeken

Er zijn al diverse topics over dit probleem geweest, maar nu loop ik er zelf tegen aan.

SMS verificatie bij inloggen op Marktplaats komt niet binnen.

Ze vragen of T-Mobile hun nummers misschien blokkeert.

+447781470659

+6285857491547

+ 36303444223

+ 47566602493

+ 36208100254

+ 320335320002

Bij andere diensten zoals ING, PayPal en eBay heb ik geen problemen, anders zou ik denken dat het komt doordat ik een nieuwe telefoon heb, maar wel met het oude nummer.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 10 August 2022, 10:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Willem_H 

Goed dat je hier een melding van maakt. Je geeft aan je dit alleen bij verificatie berichten van Marktplaats ervaart en niet met andere diensten. Dat wil dus zeggen dat het geen routing issue is en dat het niet bij ons ligt. Zou je contact kunnen opnemen met Marktplaats en vragen  of ze hun bulk SMS supplier/provider een trace kunnen laten doen op een door hun verzonden bericht? Dan kunnen we controleren of die wel aankomt op het T-Mobile netwerk. Graag ook het datum en tijdstip dan kunnen we dat eventueel onderzoeken.  

Ik kon vandaag weer inloggen, dus het probleem is verholpen.

Maar als het nog eens gebeurt, dan weet ik wat ik moet doen.

Bedankt voor het antwoord.