Snelheid 'lage internetsnelheid' na opraken bundel

  • 16 December 2022
  • 1 reactie
  • 784 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 2 reacties

Hallo, het valt me op dat ik sinds kort niet meer kan internetbankieren na het opraken van mijn data bundel. Ook werkt de T-Mobile app niet meer (laadicoon blijft draaien). Beide zaken kon voorheen wél.

Een internetbankieren app gebruikt echt belachelijk weinig data.. dat wil dus zeggen dat jullie internetsnelheid belachelijk laag is geworden. Klopt dit?

Wat is de snelheid van jullie ‘lage internetsnelheid’ tegenwoordig? Want dat ik niet kan internetbankieren lijkt mij niet stroken met de tekst uit jullie eigen prijsplan (april 2022):

 

Je krijgt vervolgens de keuze om kosteloos te kiezen voor een verlaagde internetsnelheid van 64Kbps/64Kbps. Met deze verlaagde internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk.

 

De reden dat ik elk 2 jaar blijf vernieuwen bij T-Mobile (16 jaar klant) is voornamelijk de lage kosten per MB nadat de bundel op is. Dit was heel lang jullie paradepaard. Als ik nu moet bijbetalen om te kunnen internetbankieren - wil dat zeggen dat de gratis dienst "langzaam internetten” niet meer bestaat en zal ik na lange tijd andere telecom aanbieders moeten vergelijken. 

Het komt weinig voor dat ik door mijn 15GB heen raak, dus een nog duurder abonnement is niet nodig. Maar het was altijd wel fijn dat ik nog normaal kon internetbankieren/emailen nadat mijn bundel op is.

 

Deze zojuist gemeten snelheid lijkt me niet de bedoeling…. toch?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rams 

Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Heb je verder wel goed bereik wanneer je bundel op is? Ervaar je dit probleem met alle apps en browser? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. 

Reageer