Beantwoord

Storing, kan al 3 dagen niet bellen of gebruik maken van mobiel internet

  • 6 October 2021
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo,

afgelopen maandag was volgens de informatie op de website van T-mobile in ons woonwijk in Arnhem (Rijkerswoerd) sprake van een onderhoud aan het netwerk. Sindsdien kunnen wij geen gebruik maken van bellen of mobiel internet via smartphone. Er is geen dekking. Wij hebben 4 T-Mobile abonnementen in huis en geen enkele die nu werkt. Gisteren heb ik via My T-Mobile melding gemaakt en tot op heden geen reactie ontvangen. Vanmorgen via chat ook geprobeerd om met iemand van T-Mobile in contact te komen zonder succes. Wacht nog steeds om iets van T-Mobile te horen. 

Hoe verder is mijn vraag? De voorgestelde oplossingen op de website van T-Mobile hebben bij ons dit probleem niet opgelost. 

 

icon

Beste antwoord door eric 6 October 2021, 11:49

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fudo , welkom bij de community.

Als er onderhoud of storing is dan kan dat wel eens wat langer duren. Zolang die melding nog op de dekkingskaart staat is daar niet veel aan te doen. 

In veel gevallen hebben locaties dekking door meerdere antennes, dus heeft onderhoud minder impact. Je kan met telefoons die Vowifi ondersteunen wel thuis bereikbaar zijn op je 06 nummer door deze feature AAN te zetten. Alle sims/abonnementen ondersteunen dit.

Reputatie 7
Badge +15

De dekkingskaart doet het helaas niet anders kon je nakijken of er nog steeds onderhoud is.

 

Hallo Erick,

Bedankt voor je reactie. Ik zal zo kijken of dat voor ons tijdelijk een oplossing biedt.

Op de website staat nu dat T-Mobile verwacht binnen 3 dagen het probleem op te lossen.

Weet je hoe zit het dan met de compensatie?

Hoe kan ik deze aanvragen?

Reputatie 7
Badge +14

Als er een mast het niet doet zijn er nog bijna 5000 over die het wel doen. Je mobiel kun je overal gebruiken, alleen is op een plek even wat minder dekking. Ik heb nog niet gezien dat daar dan compensatie voor wordt gegeven.

Er is al dagen geen dekking in huis, maar ook buiten. Heb vanochtend in andere woonwijk ook geprobeerd iemand te bellen zonder succes. Er is geen dekking.