Beantwoord

T-Mobile is totaal niet meedenkend in het oplossen van een probleem



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@r-han1905 Als wij je vragen stellen krijgen wij ook geen antwoord. 
Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Wil je een oplossing is het handig om meer te weten over de telefoon enz.

Om wat voor telefoon gaat het?
Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Heb je al een nieuwe Sim geprobeerd?

Van welke provider was de wel werkende Sim?

Heb je de app al een keer verwijderd?

Dit is dus waarvoor ik hun gecontact heb,het is iets waar T-Mobile naar moet kijken. Want dit valt niet binnen mijn kennis. Ik werk niet als T-Mobile medewerker. Zij kunnen dingen doen die ik niet kan doen. Maar omdat iedereen hier maar iets anders lult, en totaal weten welke vragen ze moeten stellen, dat wekt wel de irritarie op. En als ze dan gaan ophangen omdat ze niet meer weten wat ze moeten doen, en om maar zo van je af te komen, dat is gewoon heel erg onprofessioneel. Als dit T-Mobile is, heb ik me enorm vergist in hun, en moet ik misschien maar opstappen met me 3 abonnementen en naar een andere provider stappen

Reputatie 7
Badge +15

@r-han1905

Heb hier even canalD gedownload en een stuk of 5-6 programma 's afgespeeld met 5G, alles werkt prima.

Reputatie 7
Badge +14

@r-han1905 Veel plezier hoor, die komen vast onmiddellijk aangesneld.

Radar, kassa , Consumentenbond ze zijn allemaal voorbij gekomen. 😂 in de Community. 

Als de moderators het kunnen oplossen zullen ze dat ook zeker doen.

Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Wij gaan in iedergeval geen Hoorn erop gooien en proberen je te helpen.😂

Ga nu eerst eens een andere Sim halen wie weet helpt dat.

Om wat voor telefoon gaat het?

Reputatie 7
Badge +15

@r-han1905

In je telefoon instellingen > verbindingen > mobiele netwerk daar kun je de netwerkmodus terug op 4G zetten, helpt dat?