Beantwoord

T-Mobile is totaal niet meedenkend in het oplossen van een probleem



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@r-han1905 Als wij je vragen stellen krijgen wij ook geen antwoord. 
Dit is een klant helpt klant Community met ondersteuning van de moderators.

Wil je een oplossing is het handig om meer te weten over de telefoon enz.

Om wat voor telefoon gaat het?
Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Heb je al een nieuwe Sim geprobeerd?

Van welke provider was de wel werkende Sim?

Heb je de app al een keer verwijderd?

Dit is dus waarvoor ik hun gecontact heb,het is iets waar T-Mobile naar moet kijken. Want dit valt niet binnen mijn kennis. Ik werk niet als T-Mobile medewerker. Zij kunnen dingen doen die ik niet kan doen. Maar omdat iedereen hier maar iets anders lult, en totaal weten welke vragen ze moeten stellen, dat wekt wel de irritarie op. En als ze dan gaan ophangen omdat ze niet meer weten wat ze moeten doen, en om maar zo van je af te komen, dat is gewoon heel erg onprofessioneel. Als dit T-Mobile is, heb ik me enorm vergist in hun, en moet ik misschien maar opstappen met me 3 abonnementen en naar een andere provider stappen

Reputatie 7
Badge +15

@r-han1905

Heb hier even canalD gedownload en een stuk of 5-6 programma 's afgespeeld met 5G, alles werkt prima.

Reputatie 7
Badge +14

@r-han1905 Veel plezier hoor, die komen vast onmiddellijk aangesneld.

Radar, kassa , Consumentenbond ze zijn allemaal voorbij gekomen. 😂 in de Community. 

Als de moderators het kunnen oplossen zullen ze dat ook zeker doen.

Als je moeder de telefoon op 4G zet werkt het dan wel?

Wij gaan in iedergeval geen Hoorn erop gooien en proberen je te helpen.😂

Ga nu eerst eens een andere Sim halen wie weet helpt dat.

Om wat voor telefoon gaat het?

Reputatie 7
Badge +15

@r-han1905

In je telefoon instellingen > verbindingen > mobiele netwerk daar kun je de netwerkmodus terug op 4G zetten, helpt dat?

Hallo @r-han1905  Wat @Waqqas  post klopt een monteur komt nooit voor een gsm.

Als het met een andere Sim wel lukt kan je even langs een shop gaan om daar een nieuwe Sim te vragen, of is die andere Sim van een andere provider?

Als ze echt de Hoorn er op gooien zou dat een slechte zaak zijn maar een advocaat zou zeggen “hearsay” dus daar gaan wij klanten verder niet over oordelen. 
De moderators lezen mee dus komen de klanten er niet uit kan je hulp van de moderators verwachten.


Ik hoop dat er een oplossing komt en je snel van al de apps gebruikt kan maken.

Fijne avond! 
https://www.t-mobile.nl/winkels 

Ik ben ook naar de shop geweest, daar zeiden ze je moet toch echt de klantenservice bellen, en zo word je door iedereen van hier naar daar gestuurd. Het is gewoon hoofdpijn. En als je naar iemand vraagt die meer zeggenschap heeft, dan kan dit ook niet. 

Hallo @r-han1905 

Ik heb zelf nooit gezien of gehoord dat er een monteur langs komt voor problemen op mobiel 😅

Wanneer je op WiFi zit dan werkt alles wel naar behoren? Kan je aangeven met welke apps je problemen ervaart en wat dan niet lukt.

Ik heb hier een Samsung Galaxy S21 5G met T-Mobile dus dan kan ik ook meekijken of het bij jou alleen is of bij meerdere.

Op wifi werkt het wel gewoon ,maar zodra me moeder naar buiten gaat, en word overgeschakeld op 5G, doen de apps het niet. Het gaat om apps waarmee je gemiste turkse series terug kan kijken o.a. KanalD, star.

 

Maar ik weet dat T-Mobile geen service verleent in monteurs op mobiel gebied, maar op een gegeven moment moet je toch iets, en bljjkbaar zijn de medewerkers van T-Mobile onervaren om je te voorzien van de juiste info om het probleem op te lossen. Maar ervaring wijst wel uit dat als je naar de klachtencomissie stapt, dat opeens wel alle deuren open staan. Heel raar eigenlijk. Er is helemaal niets mogelijk vanuit de contact, als ik vraag mij door te verbinden met iemand die meer zeggenschap heeft kan dit ook niet, als ik vraag mij door te verbinden met de afdeling die technisch wat meer weet, ook niet mogelijk. Ik kan ook even met Tim Hofman langs komen met het youtube kanaal #Boos, dan komen we gewoon met een camera ploeg even naar de gene die verantwoordelijk voor dit is,uitleg vragen, wil ik ook wel doen, als T-Mobile denkt dat dit een goeie oplossing is🤣

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @r-han1905  Wat @Waqqas  post klopt een monteur komt nooit voor een gsm.

Als het met een andere Sim wel lukt kan je even langs een shop gaan om daar een nieuwe Sim te vragen, of is die andere Sim van een andere provider?

Als ze echt de Hoorn er op gooien zou dat een slechte zaak zijn maar een advocaat zou zeggen “hearsay” dus daar gaan wij klanten verder niet over oordelen. 
De moderators lezen mee dus komen de klanten er niet uit kan je hulp van de moderators verwachten.


Ik hoop dat er een oplossing komt en je snel van al de apps gebruikt kan maken.

Fijne avond! 
https://www.t-mobile.nl/winkels 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @r-han1905 

Ik heb zelf nooit gezien of gehoord dat er een monteur langs komt voor problemen op mobiel 😅

Wanneer je op WiFi zit dan werkt alles wel naar behoren? Kan je aangeven met welke apps je problemen ervaart en wat dan niet lukt.

Ik heb hier een Samsung Galaxy S21 5G met T-Mobile dus dan kan ik ook meekijken of het bij jou alleen is of bij meerdere.