Beantwoord

T-Mobile is totaal niet meedenkend in het oplossen van een probleem


Hallo,

 

Aangezien ik er voor de zoveelste keer niet uitkom met T-Mobile, kies ik er voor om het probleem toch maar onder het publiek te posten, zodat andere het ook lezen.

Ik ben al ruim 1 jaar bezig met het oplossen van een probleem,

Het gaat kort gezegt om dat ik met een 5G abonnement geen gebruik kan maken van bepaalde apps.

Ik heb al zoveel telefonisch contact hier over gehad, en zoveel verschillende dingen gehoord dat ik moet doen, en als het te heet word onder hun voete, hangen ze gewoon de telefoon op, en niet eens dat ze nog terug bellen, want mijn gegevens waren al bekend bij ze.

 

Ik heb zonet om kwart voor  5, 1 uur aan de telefoon gezeten, en er werd gezegt ik ga even kijken wat ik voor u kan doen, en na 10 min. Werd de hoorn erop gegooit. Mij ga je niet vertellen dat dit dan per ongeluk is.

 

Ik heb van T-Mobile het verzoek gekregen om met een andere sim kaart te kijken of het dan wel lukt, en daarmee lukte het dus wel, dus het probleem zou dan bij T-Mobile liggen. Maar het is echt ongelofelijk, ik ben al 1 jaar verder, heb gewoon elke maand betaald, voor iets dat ik niet krijg..en ze komen hun woord ook niet na want ik had met T-Mobile een telefonische afspraak staan, en die zijn ze niet na gekomen, en dan moet ik weer bellen, en dan geef ik de kenmerk door, en dan stellen ze de verkeerde vragen, of hebben geen ervaring op dit gebied, en doorverbinden met een leidinggevende kan ook niet, of een afspraak inplannen met een monteur kan ook niet. Ik hoor alleen wat niet kan, niet wat wel kan. Ik vind dat als je al 1 jaar bezig bent met een probleem waarvoor je betaalt, dat ze op gegeven moment toch wel een monteur moeten sturen, en dje ter plekke kan kijken hoe het opgelost kan worden. Ik heb 3 abonnementen lopen bij T-Mobile en dan word je zo aan je lot over gelaten. Dit is dus de service die ze geven. 

Als ik op basis van deze bericht niet geholpen word, dan stap ik naar de klachten comissie, ik heb er alles aan gedaan om het probleem op te lossen, nu mag T-Mobile iets doen om dit probleem op te lossen. Wel cash pakken maar service verlenen ho maar.

 

En waar T-Mobile zich echt kapot voor moet schamen is dat medewerkers zomaar de hoorn erop gooien als het te heet onder hun voeten word, ik weet zeker dat dit ook net is gebeurd. Dit verdient geen schoonheidsprijs.

 

Enige wat ik vraag, laat een leidinggevende contact met me opnemen, en een afspraak inplannen voor een monteur. Meer hoef ik niet. En anders stap ik echt naar de klachtencomissie want na 1 jaad moet er maar eens een einde aan komen

 

icon

Beste antwoord door Folkert 1 June 2022, 22:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Het staat allemaal goed na een controle te hebben gedaan.

Staat APN goed? startsites.t-mobile

 

Opvallend: bij mijn Samsung S20 FE 4G staat bij Operator type mobiel virtueel netwerk Geen en bij Operatorwaarde mobiel virtueel netwerk Niet ingesteld

Volgens mij hebben deze instellingen iets te maken met MVNO dus mobiele providers zoals Simpel die via het T-Mobile netwerk werken maar niet van T-Mobile zelf zijn...

Ja ook

 

Het is echt heel vreemd dat ze het op andere toestellen wel doen. Dit is dus waarmee ik al 1 jaar bezig ben met T-Mobile..en kom er maar niet uit. Ik weet heel veel af van smartphones, computers, instellen van dergelijke dingen,maar zelfs voor mij is dit iets wat ik niet begrijp waar de oorzaak ligt

Reputatie 7
Badge +3

Kun je Operatortype mobiel virtueel netwerk veranderen van SPN naar Geen?

De waarde eronder hoeft dan niets te staan...

Reputatie 7
Badge +3

Het is echt heel vreemd dat ze het op andere toestellen wel doen. Dit is dus waarmee ik al 1 jaar bezig ben met T-Mobile..en kom er maar niet uit. Ik weet heel veel af van smartphones, computers, instellen van dergelijke dingen,maar zelfs voor mij is dit iets wat ik niet begrijp waar de oorzaak ligt

Ik kan ook nog niet zeggen waar het probleem zit. Benieuwd wat er gebeurt als je de problematische simkaart in een andere telefoon plaatst,als het aan de simkaart ligt zou het daarmee ook niet moeten werken. Maakt niet uit of dat een 4 of 5G telefoon is. 

Kun je Operatortype mobiel virtueel netwerk veranderen van SPN naar Geen?

De waarde eronder hoeft dan niets te staan...

Gedaan, en de apps opgestart, zonder succes helaas..

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie dan toch een simkaart wissel als enige optie nu we zo'n beetje alles uitgesloten hebben. Even wachten tot er morgen een Community Moderator reageert. Ze pakken topics op volgorde van binnenkomst dus je komt vanzelf aan de beurt. 

 

Hoe oud is de nukkige simkaart? Er hoeft in elk geval geen monteur voor te komen. Je hebt een nieuwe simkaart binnen een paar dagen thuis. Een moderator kan dit snel voor je regelen.

Rechter is mijn telefoon, en linker die van me moeder. Beide op data

Reputatie 7
Badge +9

Hi @r-han1905 

Ik zie dat onze Superusers goed met je mee hebben gedachten en het een en ander al hebben uitgesloten. Ik wil ook graag met je meekijken. 

Zou je mij via een privébericht het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN toe kunnen sturen? Dan kijk ik met je mee en dan kunnen we kijken of een nieuwe simkaart de oplossing zal zijn. 

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

@Waqqas @CrisTien @Folkert Bedankt voor het meedenken!

Reputatie 7
Badge +14

Ik denk dat het niets met de simkaart te maken heeft. @Folkert zit op het juiste pad. Er is iets wat de ene telefoon anders uitstuurt dan de andere. De APN instellingen is zeker iets wat je in beide telefoons kunt verglijken. 5G is niets anders dan 4G met een extra radiodrager. Allebei maken ze gebruik van hetzelfde 4G core netwerk. De telefoon gebruikt ook voor bellen (volte) alleen het 4G netwerk. Doe ook eens de sim swap, dus sim van moeder bij dochter en andersom. het probleem zal denk ik niet meeverhuizen, dus blijft in de telefoon van moeder?