Beantwoord

Topics weg?

  • 21 August 2021
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 3

Beste, 

Ik wou wat oudere topics terugkijken maar die zijn opeens allemaal verdwenen? Zelfs een actieve topic waarbij er informatie werd uitgewisseld weg.

Ik heb in het verleden 7 topics aangemaakt, maar als ik daar nu kijk heb ik er 0? Ook bij reacties: 78 maar als ik er op klik dan zijn het er uiteindelijk 10..

 

Het ligt niet aan de oudheid van de topics, want topics die jonger waren dan 1 jaar/half jaar zitten er opeens niet meer bij. 

Hoe kan ik dit nu nog terug zien? Erg vervelend, als ik een oude link van de topic open dan komt er een error en dat is het dan. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 23 August 2021, 12:10

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @simnlru 

Dat topic staat nu weer live. Hopelijk is daarmee alles naar wens.

Reputatie 3

Hi @simnlru 

Ik wil je daar graag meer duidelijkheid over geven. Wij zijn bezig met het verbeteren van de Community en ook de vindbaarheid daarvan. Dit doen we onder andere met onze nieuwe wiki en het archiveren van veel oude topics.

Mocht je nog links of titels hebben van je oude topics dan kunnen we die wel terughalen. Ik hoor graag om welke topics het gaat. 

https://community.t-mobile.nl/mobiel-netwerk-347/tele2-t-mobile-geen-tot-erg-slecht-dekking-325186?postid=1601491#post1601491 betreft dit topic

Reputatie 7
Badge +9

Hi @simnlru 

Ik wil je daar graag meer duidelijkheid over geven. Wij zijn bezig met het verbeteren van de Community en ook de vindbaarheid daarvan. Dit doen we onder andere met onze nieuwe wiki en het archiveren van veel oude topics.

Mocht je nog links of titels hebben van je oude topics dan kunnen we die wel terughalen. Ik hoor graag om welke topics het gaat. 

Reputatie 7
Badge +1

Klik eens op communty die zwarte met pijltje naar beneden of op wiki er naast, niet de rode maar zwarte

Reputatie 7
Badge +5

@simnlru 

Inderdaad, geprobeerd met de zoekfunctie, via de naam en dergelijke, maar ik kan niet anders dan Arnold S. te quoten “You've Just Been Erased”

Er zal iets mis gegaan zijn in de database, gebeurt wel meer maar dan met topics die verdwijnen en na 2 maanden weer aan de oppervlakte komen.

Misschien dat een moderator kan navragen over het hoe en waarom.

Reageer