Beantwoord

Traag 4g en bellen/gebeld worden een drama

  • 21 July 2022
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

 

Ik heb nu al dagen geen tot zeer slecht en traag mobiel internet. Eigenlijk is het al een paar maanden niet stabiel en daar ook meerdere dekkingsklachten over gemaakt de afgelopen periode.

 

Sinds 18-07 16.00 bijna geen 4g en bellen en gebeld worden een ramp. Of geen verbinding, of de verbinding valt weg, of ze horen mij niet, in hun niet. Simkaart in een ander toestel helpt niet.

 

Dit probleem speelt in 2 dorpen die beide op dezelfde zendmasten zitten. 12 km verder werkt alles weer normaal.

 

Eergister heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Er zouden werkzaamheden zijn aan de zendmasten hier en die zouden gister 18.00 zijn afgerond. Vreemd genoeg zijn er volgens jullie eigen pagina geen werkzaamheden.

 

Inmiddels zijn we een dag verder; ik heb nog steeds traag 4g. Bellen en gebeld worden lukt nog steeds niet. Op facebook reageert niemand, bellen kan ik niet.

 

Hoe staat het hiermee?

Postcode gebied 4157

 

icon

Beste antwoord door eric 21 July 2022, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @WendyW1 , welkom bij de community.

Rond Enspijk staan 3 zendmasten. Als er op1 centraal punt een storing is, b.v. in een glasvezel, dan kan het dat er meer dan 1 mast down is. Maar je hebt gelijk dat er op de dekkingskaart geen actueel probleem staan. Je kunt op de dekkingskaart ook een probleem melden. Die meldingen komen uit in een backoffice.

 

Beste Eric,

 

Dank voor je reactie, maar deze meldingen heb ik de afgelopen maanden al veelvuldig gemaakt. De afgelopen dagen overigens ook. Mijn meldingen en de meldingen van anderen zouden gezorgd hebben voor de werkzaamheden aan de 2 masten eergister en gister...aldus de klantenservice.

 

Er is toegezegd dat de problemen opgelost zouden zijn, gister om 18.00 uur en dat er werkzaamheden waren aan 2 zendmasten. Deze werkzaamheden stonden ook niet op de kaart. Los hiervan zijn de problemen niet opgelost zoals aangegeven.

 

Hoeveel dekkingsmeldingen moeten er gedaan worden voordat er iets gebeurd...