Beantwoord

Traag netwerk rondom Wognum

  • 10 August 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Sinds vorige week heb ik 4G Unlimited Data Only hier in het buitengebied met een Huawei 4G Router (CAT19) en ben zeer tevreden. Ik behaal normaliter snelheden tot 120mbit met Speedtest.

Echter vandaag kakte het gehele netwerk in en haal ik snelheden tot 5 mbit, maar bij de gemiddelde speedtest haal ik max. 0.3 - 1 mbit. Drama. 

Na online te hebben gekeken was er vandaag een storing, maar deze is volgens T-Mobile zelf nu opgelost, alleen voor mij is er niks veranderd.

De Huawei box zegt volop 4G+ signaal te hebben op het T-mobile netwerk. Ik heb de box ook al een aantal keren verplaatst, maar dat helpt niks. Ook heb ik 'm gereset etc. Haalt niks uit.

Nou is de klantenservice zelf niet bereikbaar en begin ik aardig moedeloos te raken, aangezien ik op deze verbinding ook thuiswerk.

Tips, tricks of is dit een storing die toch nog niet opgelost blijkt?

 

icon

Beste antwoord door eric 11 August 2021, 07:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Danivdbeek welkom bij de community.

Ik denk dat jij al gebruik hebt gemaakt van de dekkingskaart. Daarop is ook een mogelijkheid om een melding te maken over het radionetwerk dan komt jouw probleem direct bij de juiste afdeling.

 

Reageer