Traag of geen mobiel internet

  • 28 May 2023
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op mijn weekend verblijf al dagen slecht mobiel internet. amsterdam heeft zeer goede dekking op de dekkingskaart maar een film kijken via terugkijken ziggo of streamingdienst is slecht. Ik heb umlimited internet maar valt steeds weg. Het betreft postcode 1067. Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Zit te denken om over te stappen naar KPN of Vodafone als dit stabieler internet heeft in dit gebied.

 

Waqqas 10 maanden geleden

@Mitzy 

Die 403 Forbidden krijg ik ook op de dekkingskaart, dat ligt niet aan het netwerk.

Log uit op de community en open dan de dekkingskaart of gebruik een andere browser zoals Chrome.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mitzy 

Als je op een andere locatie bent in Nederland, gaat het dan weer beter met internetten?

Dan kan het misschien een probleem met de mast zijn, op de dekkingskaart kan je hierover een melding maken.

Hallo @Mitzy 

Als je op een andere locatie bent in Nederland, gaat het dan weer beter met internetten?

Dan kan het misschien een probleem met de mast zijn, op de dekkingskaart kan je hierover een melding maken.

Bedankt voor de tip. Helaas is het Netwerk is zo traag dat ik een foutmelding krijg.403 forbidden.

Reputatie 7
Badge +15

@Mitzy 

Die 403 Forbidden krijg ik ook op de dekkingskaart, dat ligt niet aan het netwerk.

Log uit op de community en open dan de dekkingskaart of gebruik een andere browser zoals Chrome.

Reageer