Beantwoord

Unlimited bundel niet voldoende voor 1 potje Oranje

  • 21 November 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 3

Vandaag speelde Oranje zijn eerste potje voetbal en moest ik op mijn telefoon kijken. Tijdens de tweede helft was de bundel ineens op en moest ik opwaarderen. T-mobile hanteert hier 2 GB per keer opwaarderen, waardoor ik dit 2 x moest doen tijdens de wedstrijd. Kan iemand mij uitleggen wat het hele unlimited verhaal is in deze? En waarom opwaarderen niet met 5GB kan? En bespaar me het zogenaamde misbruik en zo kan iedereen gebruik maken van de verbinding verhaal. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 November 2022, 10:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bharskamp 

Ik stream ook wel eens een wedstrijd op mijn mobiel en 2 uur streamen kost mij meestal 2 tot 3gb, met een starttegoed van 10gb heb je dus meer dan voldoende.

Kun je eens kijken in je telefoon instellingen waar er zoveel data aan wordt verbruikt?

De 10gb starttegoed met 2 gb aanvullers is er om onredelijk verbruik te voorkomen en dat het mobiele netwerk niet teveel belast wordt.

Reputatie 3

Hallo @bharskamp 

Ik stream ook wel eens een wedstrijd op mijn mobiel en 2 uur streamen kost mij meestal 2 tot 3gb, met een starttegoed van 10gb heb je dus meer dan voldoende.

Kun je eens kijken in je telefoon instellingen waar er zoveel data aan wordt verbruikt?

De 10gb starttegoed met 2 gb aanvullers is er om onredelijk verbruik te voorkomen en dat het mobiele netwerk niet teveel belast wordt.

Ik weet welke apps data vreten bij mij, daar gaat het niet om. En ik zat gewoon via de T-mobile app WK te kijken. Dat ik tijdens 45 minuten 2 x aan moet vullen slaat als nergens op. Maar dat wordt veroorzaakt omdat je niet zoals bij KPN meer dan 2 GB tegelijk kan kiezen.

Reageer