Verschillende mededelingsberichten.

  • 2 May 2023
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Waarom krijg je bij het uitstaan van het mobiele nummer geen andere mededeling te horen als beller naar een telefoonnummer dan bij geen bereik door het netwerk van degene die je probeert te bellen? Bij de laatste situatie ligt het niet aan de klant, maar deze krijgt wel vaak de schuld is mijn ervaring persoonlijk, dat hij niet te bereiken is of zijn mobiel niet goed is!


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerard van Kooten 

Zodra je een mobiele nummer belt die uit staat of geen bereik heeft dan krijg je standaard te horen "*dit nummer is momenteel niet bereikbaar" oid. Ik denk niet dat de exacte reden voor het niet bereikbaar zijn te achterhalen is door jouw provider maar dit kan je zelf eenvoudig achterhalen door een paar extra checks te doen.

Ja klopt, maar ik wil dat het gemakkelijk en snel duidelijk is voor diegene die mij probeert te bellen.

Reputatie 7
Badge +14

Zet dan je voicemail aan zodat gesprekken daarin belanden. Dan kun je zelf een bericht inspreken voor als je b.v. een keer op vakantie je telefoon uitzet en NIET bereikbaar wilt zijn. Dan horen bellers je dat uitleggen.

Ja, dat zou kunnen, maar ik wil een technische oplossing van T-Mobile als het door ze komt dat ik niet bereikbaar ben.

Reputatie 7
Badge +14

Ja, dat zou kunnen, maar ik wil een technische oplossing van T-Mobile als het door ze komt dat ik niet bereikbaar ben.

De technische oplossing is de voicemail. Als je geen voicemail aanzet met een eigen announcement , dan krijg je een generieke melding. Meer smaken zijn er niet.

Dat weet ik en dan vraag ik me af kan er geen derde smaak toegevoegd worden nog één voor de gebruiker heeft de smartphone uitgezet en één voor niet bereikbaar door een technische storing. 

Reageer