Beantwoord

Visual voicemail werkt niet

  • 16 October 2021
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Mijn visual voicemail staat al 6 maanden aan maar het werkt nog steeds niet op iPhone 12 pro,  

 

Heb al uit en aan gezet , gereset, opnieuw opgestart , voicemail uit en aan gezet, maar niet werkt. de aanbieding was 1e 03 maanden.  0 euro maar het was ook voicemail.

Terwijl ik juist een t-mobile abonnement heb gehouden vanwege de visual voicemail.

 

Weet iemand hier raad mee ??? 

icon

Beste antwoord door Hajar 17 October 2021, 11:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @H.Greveling 

Zou je je netwerkinstellingen kunnen herstellen en laten weten of het dan wel werkt. Heb je wel een goede internet verbinding wanneer je gebruik wilt maken van Visual Voicemail? Dat is namelijk wel nodig. Gebruik je toevallig ook dual sim? Zo ja, dan moet het voicemail-wachtwoord voor beide nummers hetzelfde zijn. Anders werkt Visual Voicemail niet. Is je toestel voorzien van de laatste update? Dat is ook nodig om je Visual voicemail werkend te krijgen.

Heb jij een zakelijk abonnement? Dan kun je gratis bellen met onze zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 7112 en dan helpen zij jou graag verder met dit onderzoek. Als je een particulier abonnement hebt dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart. Graag ook je gegevens 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan zet ik het door naar onze technische specialisten en gaan zij dit verder onderzoeken. 

Hallo Hajar,

 

Updaten zijn gedaan en verbinding is ook prima, het laatste wat het dan kan zijn  is dat ik heb wel een dual sim heb alleen geen idee hoe je een pincode gelijk zet.

 

 

Vriendelijke Groet Harrie Greveling

Hallo Hajar,

 

Ik heb bij de voicemail de wachtwoorden beide opgevraagd en die zijn identiek maar visual voicemail wekt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @H.Greveling 

Bedankt voor het testen. Gaat het om een zakelijk abonnement of een particulier abonnement?  Als het om particulier abonnement gaat dan kun je mij een privebericht sturen met 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je dit ervaart en ook je gegevens 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dan zet ik het door naar onze technische specialisten.

Hallo, Sorry voor het late bericht, ik had tussendoor een operatie, mijn voicemail doet het nog steeds niet ook niet terwijl ik op de duo kaart exact hetzelfde ww heb.

Het is zeer vervelend aangezien ik veel in buitenland onderweg ben en bewust een T-Mobile abonnement heb genomen ivm visual voicemail aangezien bij alle andere providers de gewone voicemail totaal onvriendelijk en achteraalt zijn in gebruik, zoals ook de standaard voicemail van t-mobile.

 3 momenten waarop hij het niet doet is een heel vreemd verzoek, hij doet het niet!

 

Ik had gewoon graag de visual voicemail aan.

 

Met vriendelijke groet

 

Harrie Greveling

Reputatie 7
Badge +20

Hi @H.Greveling 

Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je gegevens zoals ik hierboven ook heb aangegeven? Dan gaan we dit verder onderzoeken. 

Hallo Hajar, de laatste cijfers van mijn IBAN zijn ****

Vriendelijke Groet Harrie 

 

Reputatie 7
Badge +20

@H.Greveling Zou ik ook je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres mogen? Graag via een privebericht sturen zodat ik je gegevens erbij kan pakken. Dit is een openbaar topic dus je kan je gegevens hier niet delen. Ik zie je bericht graag tegemoet!