Beantwoord

Voice-over-wifi (bellen met Wifi) ervaringen

  • 7 January 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2

Beste allemaal,

Wie heeft er ervaring met Voice-over-Wifi van T-mobile (VoWifi, oftewel bellen over wifi)?

Mijn ervaring is dat het een kwartiertje werkt nadat de telefoon is aangezet en daarna gaat het icoontje uit en blijft uit, is ook niet meer aan te krijgen zonder de telefoon te herstarten. Met KPN heb ik dit probleem niet.

Ik heb al SIM kaart gewisseld (is nu eSIM).

Zijn er mensen die het blijven werkend hebben? Op wat voor toestel?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 January 2022, 15:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @erikslagter 

Ik heb een Samsung Galaxy S9 icm een unlimited abonnement.

Voorheen had ik ook T-Mobile thuis VDSL en het werkte altijd perfect, nu met KPN glasvezel werkt het ook prima 💪

Met T-Mobile thuis overigens nooit gemerkt dat VoWiFi na een bepaalde tijd uitschakelde.

Reputatie 2

Thanks, goed om te weten. Ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn.

We hebben nu de situatie dat Samsung naar T-mobile wijst en T-mobile naar Samsung, ik probeer er achter te komen wie van de twee het probleem kan oplossen.

Reputatie 7
Badge +14

@erikslagter Hier IPhone 12 Pro Max en iPhone 8 Plus.

Beiden abonnement bij TM beide werkt goed. Bellen en gebeld worden.  Familieleden bij TM gebruiken het ook vaak. (VoWifi) 

Als het met dezelfde  telefoon bij KPN wel goed werkt moet je dat aannemelijk kunnen maken bij TM lijkt mij. Is het een andere telefoon kan het ook aan de Telefoon liggen. 
Succes!

Reputatie 7
Badge +14

Hier een Oneplus 8 Pro. Werkt prima met Vowifi. Heb ik ook wel nodig met Triple glas in mijn nieuwbouw woning.

Reputatie 2

@erikslagter Hier IPhone 12 Pro Max en iPhone 8 Plus.

Beiden abonnement bij TM beide werkt goed. Bellen en gebeld worden.  Familieleden bij TM gebruiken het ook vaak. (VoWifi) 

Als het met dezelfde  telefoon bij KPN wel goed werkt moet je dat aannemelijk kunnen maken bij TM lijkt mij. Is het een andere telefoon kan het ook aan de Telefoon liggen. 
Succes!

Ik heb een S20 met een T-mobile (e)SIM-kaart en een KPN SIM-kaart. Bij KPN blijft het ongeveer een dag werken, bij T-mobile een kwartiertje.

Samsung heeft aangegeven dat er “iets” gevonden is op de S20 en intussen is opgelost, maar het werkt nog steeds niet (twee Android updates en een phone app update later).

Daarom ben ik zo benieuwd of er mensen zijn waarbij het wel gewoon werkt en blijft werken. Het liefst een Samsung S20, maar anderen zijn ook interessant natuurlijk.