Beantwoord

Voicemail notificaties activeren

  • 21 August 2020
  • 44 reacties
  • 1671 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo, 

 

Ik krijg al een jaar geen voicemail notificaties bij een ingesproken bericht. Kan dit geactiveerd worden? Ik heb in het voicemail menu de notificaties al geactiveerd, zonder resultaat. Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Evy 26 August 2020, 11:00

Bekijk origineel

44 reacties

Reputatie 7

Hi @RoyvdB1993,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Krijg je het bericht wel gewoon te horen wanneer je de voicemail belt en is het inderdaad enkel en alleen de notificaties die je niet ontvangt?

Heb je de laatste software op jouw smartphone staan? Zo niet, dan adviseren we om dit alsnog te doen. Daarnaast kun je het ook proberen op te lossen door de voicemail even uit te zetten en opnieuw in te schakelen. Dit kun je doen met behulp van de instructies op deze website.

We horen graag van je of het op deze manier gelukt is om het op te lossen!

Hallo @David 

Ik krijg wel het bericht te horen als ik de voicemail bel. 

Echter, doordat ik geen notificatie krijg weet ik niet dat iemand de voicemail in gesproken hebt.

Ik heb de stappen doorlopen, maar het mag niet baten. Ik krijg overigens ook geen bevestigingssms als ik de voicemail weer inschakel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RoyvdB1993 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

@David : helaas, ik krijg nog steeds geen bericht dat ik een voice mail heb. Kwam er vandaag achter dat ik er twee gemist had. Graag opnieuw naar kijken

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LojaChu 

Heb je ook een voorbeeld van datum en tijdstip waarop dit gebeurde? Had je verder wel goed bereik op dat moment? Kun je mij ook je gegevens sturen dan kijk ik er graag naar. 

Hi @RoyvdB1993 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

PB gestuurd!

Hi, ik krijg ook geen notificatie als ik een nieuwe voicemail heb (soms krijg ik deze pas een week later). Ik heb een iphone 8 en heb zowel de SMS notificatie aanstaan als de visual voicemail maar geen van beide werkt naar behoren. Al 2x met de klantenservice gesproken; eerste mevrouw heeft alles aan en uit gezet en verzekerde dat dit zou helpen, dit was niet het geval. Tweede mevrouw vertelde dat dit een tethering probleem is en en dat ik een ‘reset alle instellingen’ moet doen om dit te verhelpen. Dit lijkt mij vrij radicaal aangezien ik dan ook al mijn netwerk, privacy, location settings etc. kwijt ben. Wie kan mij een oplossing geven? Dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @adejong22 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail nogmaals te resetten? Je kan mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en kiezen voor stuur bericht. 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem en ook al heel erg lang! Vandaag wederom een Voicemail ontvangen (12:38) omdat mijn Telefoon uitstond. Vanavond aangezet en wéér GEEN sms binnengekregen dat er een nieuw voicemailbericht was. Ik heb alle instellingen al gecheckt, zowel in mijn account op de site als in de voicemail zelf. Ik zou dit graag zo snel mogelijk opgelost willen hebben en van mij mag alles gereset worden.

Reputatie 7

Goedemorgen @alex.87,

Dit wil ik graag voor je nagaan! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik aan de slag!

Beste medewerker, ook ik krijg geen voicemailnotificatie.

Wat te doen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @w.ploegmakers 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je voorheen wel voicemail notificaties ontvangen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik je instellingen bekijken. 

Reputatie 1

Ik heb het probleem weer opnieuw. Zou een medewerker mij kunnen pm’en om het verder uit te zoeken?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alex.87 

Ik wil graag je instellingen bekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Als het nodig is, geef je me dan ook toestemming om je voicemail te resetten? 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 1

Bericht verstuurd en bij deze toestemming om te resetten.

Beste,  ook ik ontvang sinds een maand geen sms meer bij een Voicemail bericht. Het betreft een telefoonabonnement van mijn werk. Kunnen jullie helpen?

 

vriendelijke groeten, Wilco Schilthuis

Vanzelfsprekend heb ik mijn instellingen gecontrolleerd en staat sms-bericht sturen aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wschilthuis, ik had je graag zelf geholpen, maar aangezien het om een zakelijk abonnement gaat is dit voor mij niet mogelijk. Via deze pagina vind je alle manieren op in contact te komen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Ik hoop dat ze dit snel voor je kunnen oplossen! 

Dank je wel Marciano, ik ga er mee verder.

Reageer