Beantwoord

48 uur Unlimited data activeren

• 25 mei 2017
  • 4 reacties
  • 944 Bekeken

Heey ik heb een sms gekregen alleen weet niet zo goed hoe ik mijn unlimited netwerk kan activeren.
ik klik op de link die verwijst mij door naar een pagina vol info er over, maar zie nergens een activeer nu knopje staan 😛
icon

Beste antwoord door Thalina 26 mei 2017, 08:50

Hoi Bas,

Begrijpelijk dat je jouw cadeautje wilt gebruiken! 🙂 Als je naar de website gaat zie je daar inderdaad geen activatieknop of iets anders, want je moet een sms'je sturen om de 48 uur Unlimited data te activeren. Je kunt jouw cadeau activeren door ‘UNLIMITED AAN’ te sms’en naar 2244. Houd er rekening mee dat je dit binnen 14 dagen na het ontvangen van de sms moet doen. Laat je weten of het is gelukt?

Heel veel plezier ermee! En geniet van het mooie weer ook de komende dagen! 🆒 Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Welk sms bedoel je precies?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bas,

Begrijpelijk dat je jouw cadeautje wilt gebruiken! 🙂 Als je naar de website gaat zie je daar inderdaad geen activatieknop of iets anders, want je moet een sms'je sturen om de 48 uur Unlimited data te activeren. Je kunt jouw cadeau activeren door ‘UNLIMITED AAN’ te sms’en naar 2244. Houd er rekening mee dat je dit binnen 14 dagen na het ontvangen van de sms moet doen. Laat je weten of het is gelukt?

Heel veel plezier ermee! En geniet van het mooie weer ook de komende dagen! 🆒 Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Mijn cadeautje werkt niet heb sms naar 2244 gestuurd en mislukt is niet de eerste keer jammer dat het 5 werkdagen duurt om het uit te zoeken heb zelfs op advies van klantenservice dezelfde sms naar 1300 geprobeert en de vraag of ik tevreden was na afloop moest ik naar 1000 sturen en dat MISLUKT dan ook nog
Hoi Astrid03.

Het is niet de bedoeling dat je dit probleem op meerdere plekken aangeeft, da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst aan willen denken? Alvast bedankt. :)

Je hebt hierover ook een eigen topic aangemaakt, je kunt daar een antwoord in verwachten van een T-Mobile Moderator. Dat kan mogelijk wat langer duren dan gebruikelijk i.v.m. het pinksterweekend. Als medeklant kan ik je helaas niet helpen.

Dit topic gaat op slot.