50.000 leden!

Reputatie 5
[modbreekt]

Op 5 januari 2009 heeft de allereerste klant zich geregistreerd op het T-Mobile forum. Nu, 2 jaar later, hebben wij met z’n allen een belangrijke mijlpaal bereikt. Gisteren heeft de 50.000ste T-Mobile klant zich geregistreerd op het forum! Voor deze mijlpaal willen we jullie allemaal bedanken! Dankzij jullie aanwezigheid en enthousiasme is het forum groot geworden. En met jullie onmisbare hulp vinden iedere dag weer nieuwe leden hun weg in de wereld van de mobiele telefonie.

Met deze successen nog vers van de pers, zijn we alweer bezig met de volgende stap. Dit jaar gaan we het forum namelijk steeds verder uitbouwen. Binnenkort integreren we bijvoorbeeld het forum in het T-Mobile Plein op Facebook. Hierdoor kunnen we nog meer mensen bereiken en jullie nog sneller en betere service bieden. Ook zijn er plannen om het forum in Hyves te integreren.

Naast het forum vinden steeds meer van jullie ons nu ook op Facebook en Twitter. Het aantal fans op T-Mobile Plein groeit snel. We hebben in een halve week tijd 150 nieuwe fans mogen verwelkomen!
Een mijlpaal die we ook snel zullen bereiken is de 10.000ste follower van @tmobile_webcare op Twitter.

Kortom, mooie resultaten. Op naar de volgende 50.000 leden!!

Mijke Steenhuisen, Community Manager

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

25 reacties

Reputatie 2
@ Ritesh01
Dat is de punt, hun zeggen niks en doen niks we krijgen geen compensatie, of iets dergelijks. Je bent nog nieuw hierzo ik zou maar eerst goed de forum doornemen en dan zie je waar 80% deze forum overgaat .
Reputatie 2
Jullie zeuren over alles. Lijkt wel op vrouwen die zeuren over alles, netwerkstoring kan altijd naar voren komen. als Tmobile zo jullie een facatuur korting geeeft dan hoor je niets meer van jullie maar een fout wat hun niet gelijk kunnen oplossen.
Reputatie 2
Na lange tijd.
T-Mobile streeft nog steeds en steeds weer naar het slechtste klantvriendelijkheid.
Die awards zijn fake net als jullie glimlach.

Ik bedoel er was gisteren netwerkstoring komt terug ik om 11 uur weer bereik terug, dacht ik oke dat wordt ff bellen dan is klantenservice ook nog gesloten ik bedoel dus als er storing is moeten wij de dupe van zijn terwijl die andere medewerkers thuis kun genieten van 4 uur cup a soep
Reputatie 6
Badge +8
@hippeditje
Leuke reaktie!
Leuke inbreng, hoop dat we je vaker zien, tips en ervaringen uitwisselen is zeer welkom hier.
Als je nog vragen hebt over mobiel internet....kom maar op

Reputatie 6
Ben lid geworden van het forum omdat een aantal zaken me niet helemaal duidelijk waren. Vind de informatie die op het forum gegeven worden vaak duidelijker, dan op de website zelf. Heb ervaren dat er meteen actie wordt ondernomen, na het stellen van vragen of dingen waar ik tegenaan liep. Ik was even teleurgesteld in T-Mobile, maar dat was weer gauw over, door de goede inzet van Ries en Cindy.

Misschien een beetje ouderwets, maar als ik een probleem heb, dan laat ik het horen, maar als het goed gaat, dan laat ik dat ook horen. Blijf ook gewoon een actief lid omdat we inderdaad ook elkaar kunnen helpen of leuke dingen met elkaar kunnen uitwisselen. Al moet ik nog een hoop leren over mobiel internet

Reputatie 2
Die T-Mobile moderators lezen dit wel maar ze reageren gewoon niet hierop. Haha. Echte mafkezen. Ze weten dat wij gelijk hebben.
Reputatie 2
Voor mij mag het jaar tot volgend jaar maart ook snel voorbij gaan, dan mag ik gelukkig mijn abo opzeggen en word ik hier niet meer verneukt zoals het afgelopen jaar, ook vandaag weer, Heb 2 smsjes verzonden met mij pre payd, eentje met mijn abo, en opeens zijn er vier afgeschreven, 0,75 cent buiten mijn bundel en waarom ?????? geen idee, geen 009 nummers gedraaid of zo, noppes, nada, en toch betalen, 50.000 ? nou van elke 50.000 mensen worden per maand minstens 2 euro extra berekend, zo kan ik ook snel 100.000 euro verdienen.
Denk dat ik bij mijn volgende rekening zelf de overige kosten er maar aftrek.
Reputatie 2
Wat zijn ze stil zeg opeens.

HALLO !!!

T-Mobile medewerkers??

ff reactie ???
Reputatie 2
Gebak, gebak, gebak!
Reputatie 2
KKPang schreef:

Hij is wel ineens heel stil!!

Ik denk dat 'hij' een 'zij' is...
Reputatie 2
C1ndy schreef:

mtawolf schreef:

T-mobile streeft het naar de doel voor het slechtste klantvriendelijkheid...

Hoe verklaar je dit dan? Geluk? ;)

Even voor de duidelijkheid: ik heb geen klachten over de klantenservice van T-mobile (op een niet nagekomen terugbelafspraak na) dus die award zullen ze wel verdiend hebben. Mijn klachten betreffen de dramatische dekking van het netwerk, iets dat de dames en heren van de klantenservice niet voor mij kunnen oplossen. Tmobile moest uiteindelijk toegeven (na 20 klachten via de dekkingskaart en zo'n 80 via de NetwerkRadar app op de iPhone) dat de dekking van hun netwerk in mijn leefomgeving te wensen over laat vanwege het verwijderen van een zendmast. Lijkt het me niet meer dan normaal dat als je contractuele verplichtingen niet kan nakomen, je het contact met wederzijdse goedkeuring ontbindt.
Als T-mobile in de toekomst w
Reputatie 2
Hij is wel ineens heel stil!!
Reputatie 2
[QUOTE=MijkeS;762229]

Op 5 januari 2009 heeft de allereerste klant zich geregistreerd op het T-Mobile forum. Nu, 2 jaar later, hebben wij met z
Reputatie 2
Ook lid geworden van het forum vanwege netwerkklachten. Uiteindelijk ging T-mobile zelf ook inzien dat ze mij niet de dienst konden leveren die ze mij contactueel waren aangegaan: vandaag heb ik ze zover gekregen dat mijn contract per direct kosteloos wordt ontbonden. Terug naar de 49.999 forumleden!

Veel plezier nog hier en houdt het leuk en handig h
Reputatie 2
Je kunt mij vanaf 25 mei uitschrijven, eindelijk van alle ellende af !!
Reputatie 6
@1970OnYoass @C1ndy het is een goed idee om dat te doen een site waar mensen ideeen op zetten wat verbeterd kan worden in plaats van dreigen met opstappen waar dan soms niks bij staat waarom ze dat doen,, laat staan dat ze vertellen wat er aan gedaan is zodat je dan nog niks weet ,,mischien dat een moderator zo site kan op zetten en ook in die site verteld als er een idee word uit gevoerd
Reputatie 6
Dat zijn goeie ideëen! Eigenlijk zouden ze hier een soort ideëenbus of zo moeten neerzetten waarin we kunnen aangeven wat wij graag willen dat t-mobile zou doen.
Reputatie 2
Ik werd lid om de actuele levertijd van de telefoon die ik bij een contract vernieuwing had gekozen te bekijken. Ik koos ervoor om er iets over te zoeken in het forum en niet de klantenservice te bellen hierover. Ik ben al meerdere jaren T-mobile klant en heb eigenlijk geen klachten. Dat de HTC Desire HD begin deze week weer verwacht wordt in het magazijn stond op het forum. Wel heb ik hierbij een suggestie ( geen klacht ) zou het niet eens tijd worden de actuele levertijden van de aangeboden telefoons op de website te laten zien? de voorraden zou sowieso geen probleem moeten zijn aangezien waarschijnlijk het magazijn alles digitaal bijhoud door middel van scannen van de producten die zij ontvangen. Waarom wordt deze informatie die makkelijk te automatiseren is om de huidige voorraden bij te houden op de website nog niet toegepast?

Aangezien ik een hoop mensen heb opgemerkt die online deze informatie zoeken in het forum, laat staan hoeveel mensen die niet de moeite niet nemen om online te kijken en vervolgens de klantenservice bellen hierover.

Voor een telecom aanbieder die vooroploopt op de wereldmarkt zou deze kleine aanpassing toch wel mogen. Daarbij wordt het dan misschien ook eens tijd om de "Belstatus" van mijn T-mobile te verbeteren. Hierbij dan denkend aan een actueel factuur dat ingezien kan worden zodat gemaakte kosten rechtstreeks bekeken kunnen worden. Kost wat meer data maar is wel iets waarin geinvesteerd zou mogen worden. Helemaal om de klanttevredenheid verder te laten groeien onder "vaste klanten"

Zoals ik al zei, suggestie's geen klachten.
Hyves en facebook integreren met het forum lijkt inderdaad een strategische zet om meer mensen op het forum te krijgen, aangezien vele mensen al aanvinken wat voor een mobiele provider ze hebben (Brands) die ze gebruiken.
Reputatie 6
mtawolf schreef:

T-mobile streeft het naar de doel voor het slechtste klantvriendelijkheid...

Hoe verklaar je dit dan? Geluk? 😉
Reputatie 2
5 000 000 Klanten?

Dat noem je gevangene meeste mensen komen voor het forum niet voor onwetendheid maar door dat ze niet door die telefoon centrale heen komen dat ze elke keer hun verhaal opnieuw moeten vertellen dat als de lijn wordt verbroken dat ze opnieuw moeten vertellen dat ze tijd en moeite doen terwijl ze er zoveel betalen en niks voor terugkrijgen.

laat maar al die hoge pieten bij t-mobile even kijken of hun een duidelijk antwoordt kunnen krijgen bij hun eigen klantenservice telefoon.

T-mobile streeft het naar de doel voor het slechtste klantvriendelijkheid. en meeste mensen schakelen dan ook over naar vodafone omdat het daar gewoon goed gaat. Ik heb nooit meegemaakt sinds ik de iphone 4 heb dat er iemand van vodafone zat te klagen over netwerk slecht bereik de enige wat aan die maste zijn geupgrade is niks.

All die pers conferenties dat zijn allemaal mensen die alleen een brief voorlezen en willen ook niet liegen. ik bedoel maar kort krachtig

T-mobile score

Klantenservice 1/10
Effici
Reputatie 6
centaur je heb gelijk ik heb ook klachten gehad en heb er nog steeds een (dat de nieuwe tel. niet herkend word bij voorbeeld ) maar ze doen ook veel goede dingen en als er veel mensen zijn kunnen we ook mekaar helpen dus forum leden help ook mee dit een groter succes te maken
Reputatie 2
gadgeteer schreef:

Tja als klanten hun klacht niet kunnen mailen dan melden ze zich wel aan op het forum. Op dit moment zou ik er als tmobile niet trots op zijn om zoveel leden in het forum te hebben.

Ik heb me hier ook aangemeld voor klachten en problemen.
Reputatie 6
Badge +8
50.000 forum gebruikers is mooi, en ze hebben zeker niet allemaal klachten.
Vaak is het onduidelijkheid en ontwetendheid.

Het is hier niet allen maar zeuren en klagen.
Ook tips enz worden gedeeld hier.

50.000 leden op meer dan 5.000.000 klanten??
Dus dan zouden die 4.550.000 tevreden zijn??
Denk het wel en van die 50.000 komen er 35.000 met vragen die ze eigenlijk hadden moeten weten of een bevestiging willen hebben.

Denk dat het met de klachten wel mee gaat vallen.
Jaja die belstatus en overige kosten, inderdaad daar heerst wat onduidelijkheid.
Veel geklaag over de overige kosten , maar na enkele weken komt de factuur en hoor je niemand weer terug want dan klopt het toch.

Tuurlijk gaat er weleens wat mis, maar dan zijn de moderators als vangnet hier en denk dat daarvan ook weer 98% wordt opgelost.

Voor de tips en trucs zijn wij als forumgebruikers een belangrijke speler hier.

Denk ook dat de klagers (terecht of onterecht) niet alle info geven.
Al met al, prima forum wat T-Mobile online heeft gezet.

Wat mij leuk lijkt eens met zijn 50.000en , over telefoons te posten.
Waar ben je zo blij mee met je telefoon?
Wat doe je zoal met je telefoon?
Nog tips voor leuke APPS?

Inderdaad onderling wat informatie en tips delen.
En als je een vraag gaat posten hier, misschien vooraf de zoek opties raadplegen, als dat niet helpt kom je wel topics tegen over jou onderwerp> dan ff daar posten.
Kunnen we die moderators ook weer wat rust geven, zodat ze tijd hebben om de echte
problemen op te lossen i.p.v. uren te verplaatsen naar juiste treads.

Wens jullie nog veel plezier hier, laten we het leuk en handig houden hier.
Greetzzzzzzz
CENTAUR
Reputatie 2
Inderdaad!
Ik denk dat de meeste mensen hier een forum account hebben aangemaakt vanwege een klacht.
Ik wel tenminste..

wees er maar trots op
Reputatie 2
Tja als klanten hun klacht niet kunnen mailen dan melden ze zich wel aan op het forum. Op dit moment zou ik er als tmobile niet trots op zijn om zoveel leden in het forum te hebben.